گالری های اصفهان را امروز دنبال کنید

اصفهان هر هفته میزبان رویدادهای هنری تازه‌ای است که می‌توان نزدیک‌ترین ارتباط را با هنرمندان در این رویداد شاهد بود. می‌توان با هنرمندان گفت و گو و جنس هنرش را از نزدیک لمس کرد.

به گزارش خبرنگارایمنا، اولین هفته مرداد ماه گالری های اصفهان میزبان شما عزیزان هستند تا روز خوبی را برای شما بسازند؛ در ادامه می توانید نمایشگاه هایی که امروز 4 مرداد افتتاح می شوند همراهی کنید و همچنین از نمایشگاه هایی هنوز به کار خود ادامه می دهند مطلع شوید.

گالری اکنون

"۴۵۵کیلومتر" نمایشگاه گروهی نقاشی گالری اکنون است که جمعه ۴ تا ۱۶ مردادماه  در خیابان خاقانی کوچه افشین ۱۴ بن بست حریر شماره ۹ میزبان شما عزیزان هستند.

گالری نگاه نو

"سکوت سرد"نمایشگاه میکس مدیا  مژده حسنی در گالری نگاه نو جمعه ۴ مرداد ماه افتتاح خواهد شد و تا ۸ مرداد ادامه خواهد داشت این گالری در خیابان آبشارسوم خیابان مسرور کوی ۳ باغ ارم منتظر حضور گرم شما عزیزان است.

گالری نگرش

"عکس تئاتر" نمایشگاه کانون عکس اصفهان است که ۴ تا ۱۶ مرداد ماه در گالری نگرش به نمایش درآمده و در خیابان خاقانی حدفاصل وحید و خواجه پتروس نبش بن بست ۳۰ واقع شده است.

همچنین نمایشگاه‌های زیر همچنان فرصت دیدار برای علاقمندان دارند

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی "فانتزی پارسی، فراموشی سنت‌ها"در نگارخانه ماندانا، واقع در خیابان فروغی، نمایشگاه "دهه شصت" تا ۱۱ مردادماه ۹۸ در گالری گذار، واقع در خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگتراش‌ها و نمایشگاه "نارنج‌ها" می‌رسند تا هفتم مرداد ماه در گالری تام واقع در خیابان حکیم نظامی، کوچه ۱۹ برقرار است همچنین آثار علیرضا چلیپا که تا ۲۸ مرداد در گالری امروز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 383685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.