مرکز پزشکی هرندی برای بیماران سرطانی افتتاح می شود

استاندار اصفهان گفت: زیر بنای هر توسعه پایداری امید است و ضروری است که خانواده های بیماران سرطانی هرگز ناامید نباشند و به منظور ارایه خدمات بهینه به بیماران سرطان به یاری خداوند مرداد ماه امسال مرکز پزشکی هرندی را در اصفهان برای ارایه خدمات به این بیماران افتتاح می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ عباس رضایی ظهر امروز (پنجشنبه) در دومین جشن سالانه سلامتی پس از سرطان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (ع و روز دختر در جمع شفا یافتگان سرطانی اظهار کرد: قریب به هشت سال در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توفیق خدمت به مردم اصفهان را داشتم و بیش از ۸۰ بار به وسیله استاد خامی خیر حوزه سلامت به بیمارستان امید مراجعه کردم و در آنجا از نزدیک شاهد تلاش همکاران و سعه صدر و ارایه خدمات پزشکان به بیماران سرطانی استان را بودم.

وی با بیان اینکه معتقدم که این خدمات برای همیشه در تاریخ اصفهان باقی خواهد ماند، افزود: همیشه دوست داشتنم که در یک جمع مردمی این موضوع و مشارکت و فعالیت این خیر بزرگ و خدمات استاد صحت جراح و چهره خدوم و ارزشمند نظام پزشکی کشور را بازگو کنم و خوشبختانه امروز در این جمع و در بین شفا یافتگان بیماری سرطان این توفیق نصیب من شد.

رضایی تصریح کرد: این اساتید و دیگر همکاران و چهره های ارزشمند این حوزه نعمت بزرگی برای اصفهان هستند و امیدوارم که در مسیر ارایه خدمات به بیماران سرطانی همواره موفق عمل کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه سرطان بیماری است که برای تعدای از اشخاص حادث می شود، گفت: بنده زمانی دبیر ششمین کنگره ایمونولوژی و آلرژی بودم و با توجه به بحث پزشکی اجتماعی اولین اقدامی که برای کشور در کنکره علمی برای اولین بار برداشتم در سالن های دانشگاه یک سالنی را برای مبتلایان به بیماری آلرژی و آسم و سالنی را برای بیماران سرطانی و سالنی را برای بانوان مبتلا به سقط جنین اختصاص دادم.

وی  با اشاره به اینکه کاروان علم پزشکی به سرعت در حال پیشرفت و رشد سریع است و ما نباید فقط به یافته های قبلی اکتفا کنیم، اظهار کرد: اکنون در حوزه ایمونولوژی و آنکولوژی مطالعات گسترده ای در دنیا انجام می شود و بسیاری از حرکت های نوینی که در بیمارستان های دنیا درحال انجام است با توجه به این مطالعات گسترده است و می طلبد که با همت و تلاش گسترده و توجه به این مطالعات گسترده و این نمودار اقدامات پزشکی را برای ارایه خدمات بهینه به بیماران انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برای مثال برای سرطان پوست در دنیا یک کار روتین  انجام شده است.

که تذکر بنده به خودم و جامعه پزشکان این است که با توجه به اینکه  کاروان علم به سرعت در حال رشد است و بایستی اطلاعات را به روزرسانی کنیم و و به روز نگه داشتن اطلاعات در حوزه پزشکی از وظایف اصلی است.

وی خطاب به خانواده های بیماران سرطانی تاکید کرد: اعتقاد دارم انسان تا زمانی که امید داشته باشد به خواسته هایش خواهد رسید و امید داشتن باعث موفقیت افراد می شود. این بحث ریشه علمی دارد و اینکه بشر به امید زنده است هر چه قدر نشاط و شادی و توکل و امید افراد بالاتر باشد در درمان سرطان و بهبودی پیشرفت می کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: زیر بنای هر توسعه پایداری امید است و اگر امید و توکل بخدا و شادی را در زندگی حاکم کنیم به طور یقین در کاهش بیماری و بهبودی بیماران موثر است. ضروری است که خانواده های بیماران سرطانی هرگز ناامید نباشند و به عنایت خئداوند در درمان و بهبودی این بیماری امید داشته باشند.

وی تاکید کرد: به منظور ارایه خدمات بهینه به بیماران سرطان به یاری خداوند مرداد ماه امسال مرکز پزشکی هرندی را در اصفهان برای ارایه خدمات به این بیماران افتتاح می کنیم.

کد خبر 381321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.