به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، شش هزار و ۵۲۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد شش هزار ۱۹۸ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.
از مجموع تماسهای واصل شده سه هزار و ۱۰۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰ درصد، ۲۸۵ تماس معاونت عمران معادل ۴.۵ درصد و ۷۳ مورد نیز ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیامها بوده؛ سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شده است.
این گزارش حاکی است ۸۵۱ مورد از تماسهای شهروندان مربوط به ساخت و ساز بدون مجوز و باز بودن والو آب فضای سبز بود که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۱ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۸۷ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۴۴۵ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، مسیریابی و اطلاعات مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما