۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
"شهرگاه" ویژه هویت شهری منتشر شد

شهرگاه، ویژه‌نامه نوروز خود را منتشر کرد. این شماره به مباحث شهر و هویت شهری می‌پردازد و بخشی از نشریه نیز بر مباحث گردشگری شهری متمرکز است.

به گزارش ایمنا، نشریه الکترونیک "شهرگاه" که به مباحث مدیریت شهری اختصاص دارد در شماره ششم خود تلاش می‌کند مفهوم هویت شهری را هم از منظر عینی و هم از زاویه نظری تئوریک مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. همچنان که این اصل را می‌پذیرد که نیویورکی بودن یا شهروند لندن بودن یا اصفهانی بودن هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارد.

گفت‌وگویی مفصل در این نشریه با دکتر مهدی کیوان، دیدگاه‌های این استاد تاریخ را در خصوص مفهوم اصفهانی بودن منعکس کرده است و نیز مقاله‌ای بلند از «آرتو هاپالا»، فیلسوف فنلاندی درباره هویت شهری، این مفهوم را از نگاهی دیگر بسط می‌دهد.

ارزش‌گذاری سایت‌های تاریخی، جستجوی هویت شهری از خلال بازسازی شهری، پیوستگی هویت شهری و گردشگری، بازسازی با محوریت فرهنگ، از معنای شهر تا گردشگری شهری، اکوسیستم‌های گردشگری و بررسی مسائل توسعه صنعت گردشگری شهری، عناوین مقالاتی است که در این شماره از "شهرگاه"  آمده است.

نشریه "شهرگاه" توسط خبرگزاری ایمنا، نخستین خبرگزاری شهرو شهروندی ایران هرماه منتشر می‌شود. ویژه‌نامه نوروزی شهرگاه را می‌توانید در اینجا بخوانید.

کد خبر 371545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی US ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    0 0
    با عرض سلام و تبریک سال نو، خواهشمند است در مورد وضعیت اسفناک پارکهای حاشیه زاینده رود بخصوص بوستان سعدی و ملت و بویژه در قسمت بین سی و سه پل تا پل مارنان در رابطه با جولان موتور سیکلتها که باعث ایجاد خطر و سر وصدا و‌همچنین وجود فروشندگان مواد مخدر گزارشی تهیه فرماییدو یا به مسئولان ذیربط منعکس نمایید.