محورهای غربی اصفهان بارانی است

جانشین رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به وضعیت جاده‌ها با توجه به بارش‌های اخیر گفت: در حال حاضر بارندگی پراکنده در محورهای غرب استان به ویژه محورهای اصفهان – شهرکرد، اصفهان – الیگودرز، کنارگذر غرب، محورهای منتهی به گلپایگان و بخشی از محورهای سمیرم گزارش شده است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های استان اصفهان در پنجمین روز نوروز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان اصفهان روان است و همچنان بیشترین تردد در محورهای اصفهان – تهران، اصفهان – کاشان و اصفهان – شیراز گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌ها با توجه به بارش‌های اخیر نیز گفت: در حال حاضر بارندگی پراکنده در محورهای غرب استان به ویژه محورهای اصفهان – شهرکرد، اصفهان – الیگودرز، کنارگذر غرب، محورهای منتهی به گلپایگان و بخشی از محورهای سمیرم گزارش شده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: همچنین وزش باد شدید در بسیاری از محورهای استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه رانندگان نسبت به استفاده از تلفن همراه توجه بیشتری داشته باشند، ادامه داد: همچنین استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودرو و رعایت فاصله طولی توسط راننندگان به علت بارش باران امری ضروری است.

سرهنگ زارع در خصوص وضعیت تصادفات ۲۴ ساعت اخیر نیز اظهار کرد: خوشبختانه در این بازه زمانی تصادف مهمی گزارش نشده است و تنها تصادفات با خسارت مالی گزارش شده است.

کد خبر 371167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.