گام‌های مدیریت شهری بلندتر از وظایف ذاتی آن است

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز حرکت خداپسندانه و ارزشمند در بیمارستان امام حسین(ع) اتفاق افتاد که نشان می‌دهد مدیریت شهری به همه اقشار نیازمند در جامعه توجه ویژه دارد گرچه این فعالیت‌ها جزو وظایف ذاتی مدیریت شهری نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) و اهدای هدایا به کودکان صعب العلاج، ضمن تبریک روز زن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز شاهد یک رویداد زیبا و قابل تحسین بودیم. ابتکار عملی را معاونت اجتماعی‌ و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در ارتباط با کودکان دیالیزی، کودکان تحت درمان‌های طولانی مدت و صعب العلاج در بیمارستان امام حسین (ع) اجرایی کرده که با هماهنگی همه ادارات زیر مجموعه‌ای سازمان است.

وی افزود: معاونت اجتماعی‌ و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در بیمارستان امام حسین(ع) مجموعه‌ای از کتاب‌های کودکان را در چند کتابخانه درنقاط مختلف بیمارستان تعبیه کرد. این فعالیت گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی محسوب می‌شود و بسته‌های لوازم التحریر نیز برای کودکان تهیه شده که در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: البته چند تبلت نیز در اختیار کودکان مبتلا به بیماری قرار دارند که با هُلدر به آنها نصب ‌شود تا به راحتی با آن سرگرم شوند تا زمان دیالیز به اتمام برسد.

محمدی اضافه کرد: امروز جشنی نیز در بیمارستان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد که این یک حرکت خداپسندانه و ارزشمند است و نشان می‌دهد مدیریت شهری به همه اقشار نیازمند در جامعه توجه ویژه دارد گرچه این فعالیت‌ها جزو وظایف ذاتی مدیریت شهری نیست.

وی افزود: در آستانه سال نو شاهد شادی مادران و کودکان بودیم که بسیار ارزشمند است. مدیریت شهری در این حوزه تعاملات بسیار زیادی داشتند که فعالیت رخ دهد و از این موضع بسیار احساس رضایت دارند. گرچه این کمک‌ها درمقابل درد کودکان بسیار ناچیز است اما گوشه‌ای از انتظاراتی که آنها از جامعه و پیرامون خود دارند بی شک جبران خواهد شد.

 رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدوارم که این حرکت مبتکرانه و خلاقانه تداوم داشته باشد تصریح کرد: در راستای این حرکت، خیران و سازمان‌های مردم نهادی که توجه ویژه به وضعیت کودکان دارند در این مسیر گام‌های موثرخداپسندانه  برداشتند. البته لازم ذکر است که محوریت این برنامه را معاونت اجتماعی‌ ومشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ایجاد کرده که باعث پویایی و تحرک سمن‌ها در این زمینه شده است.

محمدی اضافه کرد: از خیران و سمن‌هایی که موجب هم افزایی بیشتر شدند و معاونت اجتماعی‌ و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری که تعاملات لازم را در این خصوص انجام داده اند قدردانی می‌کنم.

کد خبر 368813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.