ارائه مشاوره کارشناسان سامانه ۱۳۷ درباره بسته تشویقی ساخت‌وساز

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان هفته گذشته یک‌هزار و ۶۵۲ مورد مشاوره به شهروندان ارائه کردند که شامل مواردی مانند راهنمایی درباره اماکن تفریحی و مشاوره درباره بسته تشویقی ساخت‌وساز می‌باشد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت چهار هزار و ۵۲۵ مورد با سامانه ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده یک هزار و ۸۳۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۴ درصد، ۳۸۲ تماس معاونت عمران معادل ۹ درصد و ۹۱ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۵۶۵ مورد از قبیل گزارش ترکیدگی تاسیسات فضای سبز و ساخت و ساز بدون مجوز و رفع مزاحمت سگ های ولگرد به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بیانگر رضایتمندی شهروندان بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته سه هزار و ۷۱۴ تماس تلفنی با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۶۵۲ مورد مشاوره به شهروندان ارائه کردند که شامل مواردی مانند راهنمایی درباره اماکن تفریحی، مشاوره دادن درباره بسته تشویقی ساخت‌وساز و اعلام شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه می‌باشد.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت شبانه‌روزی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 366322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.