صعود سرخ پوشان در وقت اضافه

پرسپولیس با غلبه بر سپیدرود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف پدیده مشهد شد.

به گزارش ایمنا، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه سردار جنگل دو تیم سپیدرود و پرسپولیس به مصاف هم رفتند.پرسپولیس که در این دیدار برانکو ایوانکوویچ را به دلیل محرومیت روی نیمکت در اختیار نداشت بعد از پایان دو پنجره محرومیت نقل و انتقالات با چهره جدیدی با به میدان گذاشت.

پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد ولی هر چه از آغاز بازی زمان بیشتری سپری شد سپیدرود توانست فشار حملات را کنترل کند ولی مقاومت سپیدرود در آخرین ثانیه‌های بازی در هم شکسته شد و سعید کریمی بازیکن جدید پرسپولیس که به صورت تعویضی به میدان آمده بود گل صعود این تیم را به ثمر رساند.

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پدیده خواهد رفت.

شرح بازی:

پرسپولیسی‌ها که بعد از تقریبا یک سال با ترکیب جدیدی وارد میدان شده بودند از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه یک صاحب موقعیت خطرناکی شدند تا خط و نشان سختی برای میزبان خود بکشند. در همین راستا ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی به طور کامل در اختیار شاگردان برانکو بود اما هیچ گلی برای آن‌ها به دست نیامد. در ادامه این دیدار به تعادل کشیده شد و  هر دو تیم در میانه زمین کار خود را دنبال کردند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. شروع نیمه دوم هم با آمدن ماریو بودیمیر همراه بود. مهاجم تازه وارد پرسپولیسی در همان ابتدا صاحب یک موقعیت شد اما ضربه‌اش در اختیار ایمان صادقی قرار گرفت. اما در ادامه بازی به صورت متعادل پیگیری شد و هر دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه داشتند که هیچ کدام خطرناک ظاهر نشد. در حالی که همگان آماده وقت‌های اضافه شده بودند، اشتباه بازیکنان سپیدرود خطای بچگانه‌ای را به پرسپولیسی‌ها داد. امید عالیشاه این ضربه را به محوطه جریمه ارسال کرد و ضربه سر خلیل زاده را ایمان صادقی دفع کرد اما در ادامه سعید کریمی، بازیکن تعویضی سرخپوشان دروازه را گشود و با یک برد شیرین پرسپولیس را به جدال با پدیده در مرحله یک چهارم فرستاد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱: ارسال از راست خطرناک بازیکنان پرسپولیس با  ضربه سر خطرناک نعمتی همراه شذ که با واکنش صادقی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۵از جناح چپ شجاع خلیل‌زاده پرتاب بلندی به محوطه جریمه انجام داد و موقعیتی برای علیپور به دست آمد که ضربه آرام این بازیکن به واکنش صادقی به کرنر رفت.

دقیفه ۱۶:ضربه سر نورالهی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸:با حرکت  خوب بایرامی فرصت مناسبی نصیب نزهتی شد که رادوشویچ این ضربه را مهار کرد.

دقیقه ۳۹:ضربه کاشته علیزاده توسط رادوشویچ دفع شد.

دقیقه ۴۹ماریو بودیمیر در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیتی شد که ضربه محکم این بازیکن را ایمان صادقی مهار کرد.

دقیقه ۶۱: شوت نورالهی به بیرون رفت.

دقیقه۶۵پرسپولیس روی ضربه کرنر صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه سر علیپور به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۷۵:ضربه سر رفیعی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۹: علی علیپور در مصاف تک به تک با صادقی ناکام ماند.

دقیقه ۸۶؛شلیک محکم طاهرخانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۳: (گل اول پرسپولیس) پرسپولیس در آخرین دقایق صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ارسال با ضربه سر شجاع خلیل زاده در آستانه دروازه قرار گرفت تا اینکه سعید کریمی بازیکن تازه وارد این تیم دروازه حریف را باز کرد.

کد خبر 366299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.