میثم صالحی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و صربستان

میثم صالحی به‌عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران وصربستان در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بامداد _پنج‌شنبه سوم خرداد_ تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۳:۳۰ در قالب مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم صربستان قرار گرفت، دیدار دو تیم والیبال ایران و صربستان با یک دقیقه سکوت و ادای احترام به شهدای راه خدمت شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر همراهانش آغاز شد.

با توجه به اینکه ایران و صربستان هیچ‌کدام موفق به کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های انتخابی نشده‌اند به دنبال کسب سهمیه در لیگ ملت‌ها هستند. تیم ملی کشورمان با جنگندگی بازی را آغاز کرد و توانست اختلاف امتیازات بالایی ایجاد کند، اما نتوانست تمام‌کننده ست‌ها باشد و در نهایت با نتیجه یک بر سه بازی را به صربستان واگذار کرد. دیدار امروز دو تیم، پانزدهمین جدال تاریخ والیبال ایران و صربستان بود که نهمین برد را برای صرب‌ها به‌همراه داشت.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۸۷ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۴۵ پوئن در حمله، ۹ امتیاز در دفاع، شش پوئن سرویس و ۲۷ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

میثم صالحی با کسب ۲۰ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن در این دیدار را از آن خود کرد و اوروش کواچوویچ بازیکن شماره دو و کاپیتان تیم صربستان با ۱۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود.

بازیکنان تیم ملی صربستان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۹۴ امتیاز کسب کردند که شامل ۴۸ امتیاز حمله، ۱۲ دفاع، ۵ پوئن سرویس و ۲۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

کد خبر 756327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.