برپایی سومین مرحله دوره آموزشی "گردشگران نوجوان"

سومین مرحله دوره آموزشی گردشگران نوجوان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: رسالت اصلی اداره گردشگری برگزاری برنامه هایی با محوریت توسعه فرهنگ گردشگری و بسترسازی برای قرار دادن هرچه بیشتر گزینه «سفر» در میان دایره انتخاب های مخاطبان است.

علیرضا مساح افزود: از آنجا که امر آموزش در رده های سنی کودک و نوجوان از بازدهی و مطلوبیت بالاتر  و بهتری برخوردار است، طرحی را در قالب دوره های مختلف آموزش با عنوان گردشگران نوجوان یا گردشگران کوچک طراحی کردیم.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح آشناسازی نوجوانان با مبحث گردشگری و تمامی ابعاد و جنبه های مرتبط با آن است که با مشارکت سازمان مردم نهاد رویش جوانه های نقش جهان برگزار می شود.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری دوره های قبلی این طرح، تاکید کرد: دو مرحله پیشین این دوره آموزشی با محوریت آشنایی با جاذبه های گردشگری اصفهان، انواع گردشگری فرهنگی، سلامت، مذهبی و طبیعت گردی، مشاغل موجود در هتل ها، تورها و دفاتر گردشگری و همچنین نحوه انتخاب مقصد برای سفر و مراحل رزرو و تهیه بلیط از تورها و دفاتر گردشگری برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی نوجوانان مواجه شد.

مساح با بیان اینکه سومین دوره آموزشی گردشگران نوجوان با ظرفیت بیشتر و کیفیت بهتری برگزار می شود، اظهار کرد: در این دوره تلاش می کنیم تا نوجوانان مقطع پنجم تا دهم ابتدایی را با بازارهای قدیمی، بناهای تاریخی، مذهبی و اماکن گردشگری تفریحی آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام دوره آموزشی گردشگران نوجوان از ۱۶ دی ماه آغاز شده و تا ۵ بهمن ماه نیز ادامه دارد که متقاضیان می توانند برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات برگزاری این دوره، با شماره تلفن های ۳۲۲۲۳۳۶۳ - داخلی ۱۰۳ و ۰۹۳۷۰۰۵۵۳۵۶ تماس بگیرند.

کد خبر 364618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.