شریعتی‌نیا: برای رفع محرومیت شهرستان نیاز به ادارات بیشتر داریم

رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: شهرستان اصفهان به دلیل وسعت زیاد و محرومیتی که در بسیاری از نقاط دارد، اگر قصد محرومیت زدایی جدی است باید مراکز اداری جدیدی تاسیس شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در شانزدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان، با بیان اینکه تلاش‌هایی برای ریشه کن کردن و یا به حداقل رسیدن بیماری سالک در منطقه انجام شده، اظهار کرد: شهرستان اصفهان نیاز به مراکز درمانی بیشتری در مناطق محروم دارد، علاوه بر این مراکز اداری بیشتری باید در سطح شهرستان ایجاد شود.

وی افزود: تمرکز گرایی در همه جا مناسب نیست؛ در شهرستان اصفهان به دلیل وسعت زیاد و محرومیتی که در بسیاری از نقاط شهرستان وجود دارد، اگر قصد محرومیت زدایی جدی است باید مراکز اداری جدیدی تاسیس شود. البته این امر باید به‌صورت کارشناسی و به‌گونه‌ای که برای نظام و دولت هزینه مضاعف درست نشود، تحقق یابد.

رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با تاکید براینکه باید بیمه قالیبافان شرق اصفهان جدی گرفته شده و به بهانه‌های مختلف قطع نشود، تصریح کرد: مراجعه زیادی به اعضای شورای اسلامی شهرستان درخصوص اختلاف در پرداخت حقوق میان معلمان و شاغلان در سایر دستگاه‌های دولتی می‌شود که از نمایندگان اصفهان تقاضا داریم این مسئله را مورد توجه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن ردیف بودجه برای شوراهای شهرستان و استان، طرح جامع مدیریت شهری و روستایی و لایحه درآمد شهری و روستایی از دیگر مواردی است که باید نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی آن را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 364191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.