مشکلات ۴ هزار شهروند اصفهانی پیگیری شد

در هفته گذشته شهروندان اصفهانی چهار هزار و ۴۳۵ مرتبه با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۴۳۵ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده یک هزار و ۹۹۶ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹درصد، ۲۶۴ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۶۸ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۵۸۰ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز و گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۸۸۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۵۳۹ مورد مشاوره از جمله شماره تلفن اماکن تفریحی و دریافت اطلاعاتی در خصوص عوارض به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 363222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.