شماره پیراهن بازیکنان ایران مشخص شد/ ۲۲ به نیازمند رسید

کارلوس کی‌روش شماره لباس ملی‌پوشان فوتبال ایران برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات را مشخص کرد.

به گزارش ایمنا، در حالی که تنها هشت روز به نخستین بازی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا برابر یمن باقی‌مانده و لیست ۲۳ نفره مدنظر کی‌روش برای این رقابت‌ها اعلام شده است، اکنون این سرمربی شماره پیراهن بازیکنان ملی‌پوش را هم مشخص کرده است.

اخیرا تصویری از ۱+۲۳ بازیکن تیم ملی ایران که در جام ملت‌های آسیا حاضر هستند، انتشار یافت که در آن به نظر می‌رسید شماره پیراهن آن‌ها نیز مشخص شده است.

شماره پیراهن ۱ تا ۲۳ ملی‌پوشان به بازیکنانی که در لیست نهایی تیم ایران برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات قرار گرفتند، اختصاص یافته و همانند تصویر تیمی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، علی قلی‌زاده نیز در جمع ملی‌پوشان حضور دارد و با شماره پیراهن ۲۴ به چشم می‌خورد؛ بازیکنی که در صورت مصدومیت یکی از ملی‌پوشان تا شش روز دیگر، به فهرست ایران اضافه می‌شود.

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، میلاد محمدی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری، سامان قدوس، پژمان منتظری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سیدمجید حسینی، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضاییان ۱۷ بازیکنی هستند که شماره پیراهن آن‌ها هیچ تغییری نسبت به جام جهانی نداشته است.

از بین دو ملی‌پوش ایرانی جام جهانی که در جام ملت‌های آسیا نیز همراه تیم ملی هستند، شماره لباس امیر عابدزاده از ۲۲ به ۱۲ و مهدی ترابی از دو به ۱۶ تغییر یافته است.

در این بین وریا غفوری با لباس شماره دو در فهرست ایران قرار گرفته، احمد نوراللهی که به تازگی به فهرست تیم ملی اضافه شده پیراهن شماره شش سعید عزت‌اللهی را در جام ملت‌های آسیا بر تن خواهد کرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان لباس شماره ۱۳ محمدرضا خانزاده را بر تن می‌کند و در آخر سیدپیام نیازمند (سپاهان اصفهان) هم شماره ۲۲ ایران معرفی شده است.

اسامی کامل ۲۳ بازیکن تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، به همراه شماره پیراهن آن‌ها در زیر آمده است:

۱ - علیرضا بیرانوند

۲ - وریا غفوری

۳ - احسان حاج‌صفی

۴ - روزبه چشمی

۵ - میلاد محمدی

۶ - احمد نوراللهی

۷ - مسعود شجاعی

۸ - مرتضی پورعلی‌گنجی

۹ - امید ابراهیمی

۱۰ - کریم انصاری‌فرد

۱۱ - وحید امیری

۱۲ - امیر عابدزاده

۱۳ - محمدحسین کنعانی‌زادگان

۱۴ - سامان قدوس

۱۵ - پژمان منتظری

۱۶ - مهدی ترابی

۱۷ - مهدی طارمی

۱۸ -  علیرضا جهانبخش

۱۹ - سید مجید حسینی

۲۰ - سردار آزمون

۲۱ - اشکان دژاگه

۲۲ - سید پیام نیازمند (سپاهان اصفهان)

۲۳ - رامین رضاییان

منبع: ورزش سه

کد خبر 363026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.