مقابله با سالک همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد

رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: اگر مسئولان در سال‌های گذشته اقدام موثری برای مقابله با سالک انجام نداده‌اند، مدیران فعلی باید در این راه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا ظهر امروز (پنجشنبه) در پانزدهمین جلسه علنی اعضای شورای شهرستان اصفهان با اشاره به مصوبات این شورا در نشست‌های پیشین خود، اظهار کرد: شورای شهرستان به عنوان شورای فرادستی بر بازگشایی و تامین آب و نیز وضع اعتبار برای پروژه‌های تامین آب تاکید کرده و خواستار تامین خسارات نکشت کشاورزان شده است

وی افزود: من در سنین کودکی دچار بیماری سالک شده‌ام و مشکل مردم شرق اصفهان را به خوبی متوجه می‌شوم و معتقدم باید با پیشگیری و آموزش با این بیماری مقابله کرد که همت، همکاری و دقت تمام دستگاه‌ها را می‌طلبد.

رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه اگر در سال‌های گذشته اقدام موثری برای مقابله با سالک انجام نشده است، مدیران فعلی باید این کار را انجام دهند، ادامه داد: در اصفهان سالیان سال است بیماری سالک وجود دارد و ما نشانه آن را در گذشتگان خود به یاد داریم اما در تمام این سال‌ها اقدام موثری برای مقابله با آن انجام نشده است.

وی تصریح کرد: محل اعتبار شورای شهرستان همچنان بلاتکلیف است و در این رابطه با رییس شورای استان صحبت کرده و تعامل خوبی داشتیم تا به زودی تکلیف منابع درآمدی شوراهای شهرستان مشخص شود.

شریعتی‌نیا با خطاب قرار دادن اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهرستان اصفهان، خاطرنشان کرد: تا پای جان به دنبال اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایستاده و هرکس بخواهد سدی در این راه باشد مقابل او قرار خواهیم گرفت؛ این ایستادگی را شهدایی که جان خود را فدا کردند به اثبات رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: تا زمان ظهور امام زمان (عج) برای برپایی عدالت اجتماعی ثابت قدم مانده و از خداوند توفیق زمینه‌سازی برای ظهور آن حضرت را خواستاریم.

کد خبر 362086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.