تمامی اقلام مورد نیاز شب یلدا در بازارهای روز فراهم است

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با شب یلدا طولانی‌ترین شب سال و با کنترل‌های صورت گرفته در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان، قیمت میوه در روزهای اخیر تثبیت شده و خرید از این بازارها بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف تشکیل بازارهای روز از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، عرضه سبد کالای خانوار با کیفیت مناسب و قیمتی پایین‌تر نسبت به سطح شهر است، شهروندان می‌توانند سبد کالا، به خصوص میوه مورد نیاز خود را از بازارهای روز سازمان با قیمتی مناسب و کمتر نسبت به واحدهای عرضه کننده در سطح شهر تهیه کنند.

وی افزود: به منظور افزایش رضایت‌مندی و رفاه حال شهروندان و با نظارت‌های صورت گرفته توسط سازمان به ویژه در شب یلدا که میوه در این مناسبت از جایگاه به خصوصی در میان مردم برخوردار است، قیمت میوه در روزهای اخیر تثبیت شده و شهروندان می‌توانند بدون هیچ مشکلی از بازارهای روز خرید کنند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ارتباط با فروش میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار نیز مشکلی وجود ندارد و نرخ میوه توسط کمیته نرخ‌گذاری مشخص شده است و بازرسان بر نرخ میوه‌ها طبق مصوبات کمیته نرخ‌گذاری کنترل دارند تا افزایش قیمت میوه نداشته باشیم و شهروندان میوه مورد نیاز خود را بدون نگرانی از میدان مرکزی و بازارهای روز سازمان تهیه کنند.

وی با اشاره به نظارت این سازمان بر بازارهای روز تصریح کرد: بازرسان سازمان روزانه و به صورت مستمر بر نرخ میوه‌ها و اجناس ارائه شده در بازارهای روز نظارت داشته و ارائه خدمات، کیفیت و قیمت‌ها را بررسی و کنترل می‌کنند.

مجیری اعلام کرد: از تاریخ ۲۷ آذر ماه لغایت اول دی‌ماه طرح فروش ویژه میوه و صیفی در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان اجرایی می‌شود.

وی گفت: میوه‌های پرتقال، موز، خیار نارنگی، انار و برخی از صیفی‌جات شامل چغندر (لبو) شلغم و هویج به قیمت خرید از مبدأ و همچنین هنداونه ۱۰ هزار ریال زیر قیمت خرید در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان به صورت یکسره از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۹:۳۰ شب است و شهروندان می‌توانند به راحتی نسبت به تامین نیازهای خود اقدام کنند.

کد خبر 361674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.