شریعتی نیا: مدیریت شهری به تعهدات توسعه گردشگری خود در قبال مردم عمل کرده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان با توسعه گردشگری و حفظ میراث فرهنگی که از گذشتگان به جا مانده به تعهدات خود در قبال مردم عمل کرده است و آیندگان از مدیران شهری این دوره به نیکی یاد خواهند کرد.

پورمحمد شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامی داشت "روز اصفهان" و دهه ولایت اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان شهرداری را مکلف کرده تا پیگیری‌های لازم در خصوص ثبت روز ملی اصفهان را انجام دهد و در تقویم جامعه اسلامی "روز  اصفهان" وجود داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان با توسعه گردشگری و حفظ میراث فرهنگی که از گذشتگان به جا مانده به تعهدات خود در قبال مردم عمل کرده است و آیندگان از مدیران شهری این دوره به نیکی یاد خواهند کرد، ادامه داد:  همچنین باید با توجه به پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های موجود در شهر اصفهان و با کمک فناوری‌ آثار فاخری را برای آیندگان به یادگار بگذاریم تانسل های آینده به دستاوردهای  مدیران جمهوری اسلامی ایران افتخار کنند.

وی با بیان اینکه تلاش مدیران باید در جهت توسعه گردشکری، حفظ آثار فرهنگی و هنری، صنایع دستی باشد، ادامه داد: بازگشت آب به زاینده رود نیز یکی از مباحث اصلی حفظ پل‌های  تاریخی بوده و باید این هدف محقق شود گرچه استاندار سابق اصفهان طرح بازچرخانی آب در زاینده رود را مطرح کرد که با مخالفت متخصصان محیط زیست مواجه شد اما باید توجه داشت که زاینده رود از کوهرنگ شروع و به تالاب گاوخونی منتهی می شود و طرح باز چرخانی آب در قسمتی از زاینده رود کمکی به محیط زیست و جامعه نمی کرد؛ برای حفظ آثار تاریخی این شهر باید زاینده رود زنده شود.

شریعتی نیا خاطرنشان کرد: اصفهان در تمام ابعاد برای جهانیان و مردم شریف کشور شناخته شده است به ویژه در زمان جنگ که با ایثار و مقاومت از خاک پاک ایران اسلامی دفاع کردند.

کد خبر 359429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.