فراخوان سوگواره ادبی و هنری "سفر تا صَفَر" منتشر شد

فراخوان سوگواره ادبی و هنری "سفر تا صَفَر" ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، فراخوان سوگواره ادبی و هنری "سفر تا صَفَر" از سوی خانه نوجوان، مرکز آفرینشهای ادبی قلمستان، اداره توسعه فرهنگ شهروندی و دفتر تخصصی سینما از مراکز وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر شد.

این سوگواره ادبی و هنری با محوریت شعر، داستان و متن ادبی، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، تصویرگری و گرافیک کامپیوتری برگزار می شود.

موضوعات این سوگواره نیز شامل پیام های نهضت عاشورا، آزادگی، ایثار و وفاداری در قیام امام حسین(ع)، انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا و مسئولیت در برابر دیگران در آموزه های محرم است که محور تهیه و خلق آثار ادبی و هنری نوجوانان قرار می گیرد.

نوجوانان عزیز باید برای اطلاع از آیین نامه نحوه ارسال آثار خود به سایت اداره توسعه فرهنگ شهروندی مراجعه کنند و آثارشان را بر اساس توضیحات این آیین نامه تهیه و ارسال کنند.

شرکت کنندگان تا سی‌ام آبان‌ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق ایمیل یا با مراجعه به خانه نوجوان واقع در خیابان جی، خیابان لاهور، خیابان مفتح شرقی در اختیار دبیرخانه قرار دهند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 357769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.