توقف روند کاهشی دما در اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان تغییرات محسوسی نخواهد داشت و افزایش یک تا دو درجه هوا را از روز شنبه پیش بینی می کنیم.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار  ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده، اظهار کرد: جو نسبتاً پایداری بر استان اصفهان حاکم می شود.

وی افزود: آسمان در اکثر نقاط استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد به ویژه در بعدازظهرها پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق شمال، جنوب، شمال  شرق و غرب وزش باد نسبتاً  شدید پیش بینی می شود، ادامه داد: در مناطق شرق پدیده گرد و غبار را نخواهیم داشت اما  افزایش ابر را  در مناطق غرب و جنوب پیش بینی می کنیم.

وی در خصوص وضعیت دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه زمانی تغییرات محسوسی نخواهد داشت و افزایش یک تا دو درجه هوا را از روز شنبه پیش بینی می کنیم.

سیدان  با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده کمینه دمای هوای اصفهان۱۳ درجه و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۲۹ درجه  سانتی گراد پیش بینی می شود، اضافه کرد: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد خنک ترین و کاشان با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین  نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.

کد خبر 354497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.