صدور ۱۱۶ پروانه ساختمانی در منطقه ۳

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در پنج ماهه نخست سال‌جاری به ۲۶۴ درخواست جهت صدور پروانه ساختمانی پاسخ داده شده که از این تعداد برای ۱۱۶مورد پروانه صادر شده است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: واحد فنی و شهرسازی به عنوان یکی از مهمترین واحدهای شهرداری در حریم و محدوده شهر و منطقه در حوزه شهرسازی و امور ساختمانی فعالیت می‌کند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این واحد طی پنج ماهه نخست سال‌جاری به تعداد ۲۶۴ درخواست جهت صدور پروانه ساختمانی پاسخ داده شده که از این تعداد ۱۱۶ پروانه صادر شده است.

وی ادامه داد: تعداد درخواست استعلامات (نقل و انتقال و وام‌های بانکی) سه هزار و ۷۰ مورد بوده که تعداد دو هزار و ۴۵۹ استعلام صادر شده است و مابقی در دستورکار جهت رسیدگی است.

کارگر با اشاره به فعالیت واحد فرهنگی اجتماعی منطقه سه، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این منطقه در قالب ۱۲ برنامه از ابتدای سال‌جاری تا پایان مردادماه انجام شده است که می‌توان به برگزاری ویژه برنامه به وقت فروردین، ویدئو مپینگ، نمایش بازی‌های چوگان، ویژه برنامه چهارباغ عباسی، برگزاری برنامه «هرگوشه هرکجا سلامت پابرجا»، گنجینه‌های اصفهان، برگزاری کارگاههای تابستانه سلامت، برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر و برنامه جشنواره نشاطستان اشاره کرد.

کد خبر 353572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.