بلاتکلیفی طرح تردد در محدوده مرکزی اصفهان در شورای عالی ترافیک

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح تردد در محدوده مرکزی شهر اصفهان هنوز در شورای عالی ترافیک استان بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز (یکشنبه) در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان که با حضور استاندار،  فرماندار و شهردار اصفهان برگزار شد با اشاره به وحدت و همدلی بین شهرداری و شورای شهر اصفهان اظهار کرد: تعامل مدیریت استان نیز با مدیریت شهری اصفهان قابل تقدیر بوده و ثمره آن خدمت بهتر به مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم باید فعالیت‌ها و عملکردهای مثبت  شهردار طی یک سال اخیر را با عملکرد ۱۴ سال فعالیت‌های پیوسته شهرداران قبلی قیاس کنند، افزود: مردم باید مدیریت فعلی و سال‌های گذشته را برای قضاوت مدنظر قرار دهند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه درسال گذشته کمیسون حمل و  نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان ۴۷ جلسه برگزار کرده است، گفت:  در  این بخش از فعالیت‌های شهرداری نیز موفقیت‌هایی داشتیم که عمده ترین آنها بهره برداری کامل از خط یک مترو و همچنین وارد کردن ۸۰ دستگاه اتوبوس شهری بوده که کمک قابل توجهی به توسعه استفاده از حمل و نقل عمومی داشته است.

وی کاهش مدت زمان انتظار مسافران در سطح شهر را از اولویت‌های کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد و افزود: مطالعات لازم برای ورود اتوبوس‌های برقی به شهر اصفهان انجام و گزارش آن  در جلسه هیئت رییسه کلان شهرهای کشور ارایه شده  و مورد استقبال هم قرار گرفت.

نصر اصفهانی با بیان اینکه کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای شهر  پیگیرهای زیست محیطی را برای هوشمندسازی شهر انجام داده و اقدامات موثری صورت گرفته است، ادامه داد: تلاش برای هوشمندسازی شهر و در  نهایت آماده سازی طرح تردد در محدوده مرکزی شهر اصفهان هنوز در شورای عالی ترافیک استان بلاتکلیف مانده است .

کد خبر 352340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.