بلاتکلیفی بیمه‌ کارگران ساختمانی چالش پیش روی ساخت و ساز است

رییس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان بیمه‌ کارگران ساختمانی را چالش پیش روی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و همچنین شهروندان در حوزه ساخت و ساز اعلام کرد و گفت: برای تعیین تکلیف در این زمینه رایزنی‌هایی را با نمایندگان مجلش داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان که با حضور استاندار، شهردار و فرماندار اصفهان برگزار شد با اشاره به پیچیدگی‌ها و چالش‌های موجود در مدیریت شهری در کشور اظهار کرد: اختیارات کم و توقعات زیاد است. در واقع انتظاراتی که مردم از اعضای شورا و شهردار  دارند با اختیارات این تیم همخوانی نداشته و در این راستا مسئولان بالادستی باید تسهیلات لازم را فراهم سازند.

وی با بیان اینکه حمایت‌های استاندار و فرماندار در مسائل داخلی و خارجی در ایجاد تعامل بین شورای شهر و شهرداری و سایرنهادها تاثیر گذار است، افزود: در مدیریت جدید استان تعاملات خوبی بین مدیریت شهری و استانداری وجود داشته که اثرات خیر آن به شهروندان خواهد رسید.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در پایتخت، اصفهان را کلانشهر و برخوردار می‌نامند و این نگاه چالشی برای ارایه خدمات در این شهر است، اضافه کرد: برخوردار بودن تخصیص بسیاری از بودجه‌ها را از اصفهان سلب کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند پروژه‌های عمرانی را بهره‌برداری کند و در این زمینه نیازمند همکاری سرمایه‌گذاران هستیم، افزود: مسئولان بالادستی در استان باید در این زمینه با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

طغیانی با بیان اینکه بسیاری از پرونده‌های موجود در کمیسیون ماده پنج در استانداری معطل مانده است، اضافه کرد: تشکیل جلسات فوق‌العاده این کمیسیون برای رفع مشکلات شهروندان امری کارگشا خواهد بود.

وی بیمه‌ کارگران ساختمانی را نیز چالش پیش روی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و همچنین شهروندان در حوزه ساخت و ساز اعلام کرد و گفت: برای تعیین تکلیف در این زمینه رایزنی‌هایی را با نمایندگان مجلس داشتیم و امیدواریم با پیگیری استاندار اصفهان بتوانیم گام مهمی در این زمینه و در حوزه سرمایه‌گذاری ساخت و ساز در اصفهان برداریم.

کد خبر 352337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.