نمایشگاه گروهی عاشورا در سیتی سنتر

فراخوان نمایشگاه گروهی عاشورا ازسوی نگارخانه سیتی‌سنتر در سه بخش گرافیک، نقاشی و عکاسی و با هدف همسوشدن با ایام شهادت و سوگواری امام حسین(ع) منتشر شد.

مهدیه سنگرگیر مسئول اجرایی این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این فراخوان برای برگزاری یک نمایشگاه گروهی صورت گرفته و پس از بررسی، نمایشگاهی از آثار منتخب برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد که این فراخوان به صورت عمومی است و همه هنرمندان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه همسوشدن نگارخانه سیتی‌سنتر با ایام شهادت و سوگواری امام حسین(ع) و گفت: زمان به نمایش‌گذاشتن آثار نیز عاشورا و ایام سوگواری محرم خواهد بود. این فراخوان بیشتر برای هنرمندان فعال در زمینه عکاسی، نقاشی و گرافیک ترتیب داده شده است، اما شرکت در آن برای عموم آزاد است.

سنگرگیر با بیان اینکه در بخش تایپوگرافیف کلمه «عاشورا» بیش از همه موردنظر است، تصریح کرد: تمام آثار باید به شماره واتس آپ (۰۹۰۳۱۲۸۵۳۷۷) ارسال و مورد تایید کارشناس قرار بگیرند. هم‌چنین برای داوری اولیه در بخش عکاسی و نقاشی، ارسال فایل عکس و برای بخش تایپوگرافی نیز ارسال فایل به فرمت jpg  لازم است و در صورت پذیرش اولیه، عکس‌ها باید شاسی‌شده و اندازه آن‌ها از ۵۰×۷۰ و بالا باشد.

مسئول اجرایی نمایشگاه ادامه داد: بعد از پایان نمایشگاه به کسانی که بیش از سه اثر به نگارخانه ارایه کرده‌اند، گواهی حضور در نمایشگاه گروهی تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای شرکت در نمایشگاه گروهی عاشورا تا ۲۰ شهریور ماه می‌توانند آثار خود را به شماره وتس اپ ۰۹۱۳۱۲۸۵۳۷۷ ارسال کنند.

کد خبر 352184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.