حامد همایون در شاهین‌شهر به‌روی صحنه می‌رود

کنسرت موسیقی "حامد همایون" آهنگساز، نوازنده و خواننده موسیقی پاپ در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدحامد محمودزاده که با نام هنری "حامد همایون" فعالیت دارد بهمن‌ماه ۱۳۶۱ در شیراز متولد شد. وی ابتدا توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران موسسه ترانه شرقی به عرصه موسیقی معرفی شد و نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرد. همایون در سال ۹۵ درحالی که آثارش با استقبال مخاطبان مواجه شده بود آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما را به نام "فرمول یک" اجرا کرد.

نخستین حضور حامد همایون در تلویزیون نیز به سال ۱۳۹۵ و ویژه برنامه شب یلدا بازمی گردد که اجرای وی در برج میلاد به صورت مستقیم از شبکه تهران پخش شد. هم‌چنین نخستین آلبوم حامد همایون با عنوان "دوباره عشق" حاوی ۱۸ آهنگ است که سال ۹۵ منتشر شد که  ۱۲ آهنگ آن قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بود. از همایون هم‌چنین تک آهنگ‌های شیدایی، چتر خیس، مجنون، خدا همین حوالیه، دنیای من، الکل نگاه، بارون که زد، چنین کنم، چنان کنم، مردم شهر، به چشمات قسم، آه نکش و هیهات منتشر شده است.

کنسرت موسیقی "حامد همایون" هشتم شهریورماه ساعت ۱۸ تا ۲۳ در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت می‌توانند به نشانی اینترنتی. ۳۶۷۰.com مراجعه کنند.

کد خبر 351890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.