شرایط بدی به حاج صفی پیشنهاد نشده/از داوری ها گله مند هستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: حاج صفی برای پیوستن به سپاهان اظهار علاقه کرده و باشگاه نیز به این انتقال علاقه‌مند است. بارها با حاج صفی و مدیر برنامه هایش مذاکراتی انجام دادیم اما زمان این انتقال مشخص نیست.

طی چند روز گذشته اخبار فراوانی نسبت به انتقال قرضی حاج صفی به سپاهان به گوش می رسد و حتی ایر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتور از تلاش باشگاه برای جذب حاج صفی خبر داد. مسعود تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد انتقال حاج صفی، گفت: مذاکراتی با حاج صفی داشتیم، او نیز به  این انتقال علاقه دارد و امیدواریم این انتقال صورت بگیرد. حاج صفی پرورش یافته سپاهان است، او برای پیوستن به سپاهان اظهار علاقه کرده و باشگاه نیز به این انتقال علاقه‌مند است. بارها با حاج صفی و مدیر برنامه هایش مذاکراتی انجام دادیم اما زمان این انتقال مشخص نیست. علاقه مندی سپاهان صد درصد است و این باشگاه، خانه حاج صفی است.

وی ادامه داد: شرایط بدی هم به این بازیکن پیشنهاد نشده، باشگاه المپیاکوس هم با این انتقال قرضی مشکلی ندارد و موافقت کرده، اما طرف دیگر قضیه بستگی به حاج صفی دارد ولی سپاهان برای این انتقال آماده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص شرایط جلال علیمحمدی اظهار کرد: وضعیت علی محمدی هنوز مشخص نیست، او می خواهد از سپاهان برود تا بیشتر بازی کند اما سپاهان مشکلی با این بازیکن ندارد و خود این بازیکن، اصرار به رفتن دارد. مقصد او هنوز مشخص نیست، البته طبق اظهارات علی محمدی چند تیم به او علاقه دارند ولی او در تمرینات تیم غایب بوده است. هیچ منعی برای حضور نداشتن وی وجود ندارد، این بازیکن یک طرفه در تمرینات شرکت نکرده و اگر این غیبت ادامه دار شود، باشگاه طبق قوانین انظباطی با وی برخورد خواهد کرد.

تابش افزود: تصمیم برای جریمه وی با سرمربی است و بازیکن اگر می خواهد جدا شود باید به تمرینات بیاید و سپس تیم را ترک کند. حاج صفی هنوز در تمرینات تیمش حاضر می شود، اگرچه باشگاه وی هم خواستار رفتن او شده اما به تمرینات خود ادامه می دهد. ما تمایلی به رفتن علی محمدی نداریم، اما اگر او دلش با تیم نباشد بهتر است که تیم را ترک کند چرا که تصور می کند کمتر فرصت بازی کردن به او داده می شود و انگیزه او از بین رفته و بازدهی کمتری خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط تیم پس از دیدار با تراکتورسازی، خاطر نشان کرد: مصدومی برای بازی بعد نداریم و فقط مهدی کیانی ۳ کارتِ شده است، باید بگویم که از داوری ها گله مند هستیم و داوری ها به صورت سریالی، به ضد سپاهان است. اما برخی اوقات اتفاقات امتیازات را از ما می گیرد مثل ضربه فوق العاده بازیکن تراکتورسازی در دقایق پایانی که به گل تبدیل شد. نه شخص آقای قلعه نویی و نه بنده از بازی هایی که میزبان بودیم، رضایت نداریم زیرا در این بازی ها تیم برتر میدان بودیم و باید امتیازات بیشتری می گرفتیم.

کد خبر 351714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.