بازار روز کوثر ۱۴ به بهره برداری می رسد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از افتتاح چهاردهمین بازار روز کوثر در محله شفق خبر داد و گفت: کوثر ۱۴ در حوالی نیروگاه شهید عباسپور با پنج هزار متر مربع مساحت دارای پارکینگ، فروشگاه، انبار و محل بازی برای کودکان است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در حال حاضر ۱۳ فروشگاه کوثر در سطح شهر اصفهان راه اندازی شده که پانزدهیمن فروشگاه نیز در شهرک شهید کشوری در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه شانزدهمین و هفدهمین بازار کوثر در مناطق ۱۵ و ۹ در دست مطالعه است، تصریح کرد: بازارهای روز کوثر کالاهای مورد نیاز مردم را بدون واسطه با قیمتی مناسب در اختیار آنها قرار می دهد.

وی اعلام کرد: امروز نیز بازار روز کوثر ۱۴ در بلوار شفق به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره حمایت از کالای ایرانی اظهارکرد: جشنواره حمایت از کالای ایرانی از دی‌ماه ۹۶ آغاز و تا پایان مردادماه سال‌جاری ادامه داشت و مردم با خرید ۵۰ هزار تومان کالا یک برگه قرعه‌کشی دریافت می‌کردند تا شانس خود را در قرعه‌کشی جشنواره امتحان کنند.

وی با بیان اینکه امروز مراسم اختتامیه و قرعه کشی۱۲ خودرو در سالن کوثر شهرداری انجام می‌شود، تاکید کرد: جشنواره حمایت از کالای ایرانی سال مبنی بر حمایت از تولید داخل را محقق کرد و جامه عمل پوشاند.

مجیری ادامه داد: خرده فروشان و عمده فروشان باید همواره کالای ایرانی را مورد حمایت قرار دهند، البته مردم نیز به این باور رسیده اند که خرید خود را از برندهای داخلی انجام دهند به طوری که در خرید کالای ایرانی از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

کد خبر 351513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صفورا IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    0 0
    بازارهای کوثر عالیه دستتون دردنکنه
  • همشهری IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    1 0
    منطقه 9 که همیشه محروم بوده جالبه تو این بحث هم محرومه. آخرین جایی که قراره فروشگاه زنجیره ای افتتاح بشه منطقه 9 هستش. البته معلوم هم نیست چون نوشتید مطالعه