طراحی اپلیکیشن خدمات عمومی باغ رضوان در ۳ فاز

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارایه خدمات مضاعف، تسریع و تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم برای نخستین بار در سطح کشور اپلیکیشن خدمات عمومی آرامستان باغ رضوان تدوین و فاز اول آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سیدرضا جعفریان فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با استفاده از این اپلیکیشن مردم می‌توانند بدون مراجعه به سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان خدمات قابل ارایه سازمان را از صفر تا صد از طریق گوشی تلفن همراه خود دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در فاز اول اپلیکیشن خدمات عمومی آرامستان باغ رضوان امکان جستجوی قبور و هدایت مراجعان تا محل مزار متوفی مورد نظر فراهم شده است، افزود: درخواست خدمات مجالس از طریق این اپلیکشن مثل میز، صندلی، چادر و ... در محل آرامستان طبق تعرفه مصوب نیز از طریق این اپلیکیشن امکان پذیر است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: درخواست رزرو قاریان و مداحان برای مجالس، جستجوی قبور مشاهیر، نام آوران، مفاخر و علمای مدفون در آرامستان و مطالعه زندگینامه آنها، اطلاعاتی در خصوص آرامستان باغ رضوان و درخواست خودرو برای انتقال متوفی از سطح مناطق ۱۵ گانه به این آرامستان از دیگر قابلیت های اپلیکیشن خدمات عمومی آرامستان باغ رضوان است.

وی با بیان اینکه حمل متوفی از مناطق ۱۵ گانه تا آرامستان باغ رضوان کاملاً رایگان و هزینه آن بر عهده سازمان آرامستان‌ها است، گفت: شهروندان باید از پرداخت هرگونه وجهی به رانندگان خودروهای حمل متوفی خودداری کنند و چنان‌چه راننده‌ای درخواست دریافت وجه کرد، مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۹۲۳۷۳ و شماره تلفن‌های ۳۵۷۲۳۰۳۰ و ۳۵۷۲۲۳۲۴ اعلام کنند تا با راننده خاطی برخورد لازم انجام شود.

جعفریان‌فر خاطرنشان کرد: در فاز دوم اپلیکیشن خدمات عمومی آرامستان باغ رضوان  که در دست طراحی است، خدمات دیگری همچون فروش سنگ به مردم ارایه می شود.

وی ادامه داد: فاز سوم اپلیکیشن ویژه فروش قبور در دست طراحی است تا مردم حفره مورد نیاز را از طریق نرم افزار خریداری و هزینه آن را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه خدمات آرامستان های محلی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در راستای ارایه خدمات بیشتر به مردم هم اکنون واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در حال ترسیم نقشه GIS آرامستان‌ رهنان روی صفحات وب است.

کد خبر 349842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.