حوزه خدمات شهری تابلوی اقدامات شهرداری است

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان حوزه خدمات شهری را تابلوی اقدامات شهرداری دانست و گفت: عمده انتظارات و توقعات مردمی در حوزه خدمات شهری خلاصه شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حیدر قاسمی در حاشیه پاسخگویی به شهروندان از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اظهارکرد: اداره ارتباطات ۱۳۷، پل ارتباطی بین مردم و سیستم مدیریت شهری است و می تواند در زمینه اعتماد و جلب رضایت عمومی به عنوان یک سرمایه سازمانی مهم در حوزه شهرداری موثر باشد. 

وی با بیان اینکه اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک می کند و پیگیری های لازم را انجام می دهد، ادامه داد: شهروندان اصفهانی مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های مختلف خدمات شهری و حتی خارج از حیطه شهرداری با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده می کنند. 

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه گستره وظایف خدمات شهری از تولد تا مرگ است، تصریح کرد: معاونت خدمات شهری وظایف متعدد و متنوعی همچون نظافت معابر، حفظ و توسعه فضای سبز، جمع آوری پسماند، ایمنی، ساماندهی مشاغل و آرامستان ها را انجام می دهد و نقش بسیار مهمی در تعامل با مردم دارد.

وی حوزه خدمات شهری را تابلوی اقدامات شهرداری دانست و اظهار کرد: عمده انتظارات و توقعات مردمی در حوزه خدمات شهری خلاصه شده است، بنابراین انتظار می رود اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ پیام های شهروندان را به صورت دسته بندی شده به اطلاع معاونت خدمات شهری برساند.

قاسمی با بیان اینکه شهروندان در زمینه مسایل حوزه خدمات شهری با توجه به بحران خشکسالی و بی آبی حساسیت ویژه ای دارند، اظهار کرد: شهروندان روزانه گزارشات متعددی در مورد هدر رفت آب ارائه می دهند که کمک جدی و شایانی به مدیریت شهری است. 

کد خبر 349836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.