برای حضور در لیگ کشور رایزنی می کنیم

رییس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: سعی می کنیم با افزایش تیم های بسکتبال استان به منظور بومی گرایی که هدف اصلی ما است بازیکنان خوب و برتر استان را شناسایی کنیم.

جواد داوری درگفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فعالیت‌های هیئت، اظهار کرد: تیم های آقایان و بانوان مشغول مسابقات کشوری هستند، درحال حاضر تمرینات تیم های استان برگزار می شود و شش تیم آقایان و شش تیم بانوان برای حضور در مسابقات کشوری اعزام می شوند.

وی ادامه داد: مسابقات بسکتبال جام‌ رمضان آقایان با کمک سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در قالب جام مولای عرشیان برگزار شد، مسابقات لیگ امید (زیر ۲۳ سال) استان را پیش رو داریم و در حال رایزنی برای حضور در لیگ کشور در بخش آقایان و بانوان درسال ۹۷ هستیم.

رییس هیئت بسکتبال استان اصفهان با اشاره به اینکه لیگ برتر شش ماه دوم سال شروع می شود، گفت: امیدواریم بتوانیم در لیگ کشوری بانوان و آقایان نماینده داشته باشیم اما نمی توانیم در سوپر لیگ تیم داری کنیم. سعی خواهیم کرد با افزایش تیم های بسکتبال استان به منظور بومی گرایی که هدف اصلی ما است بازیکنان خوب و برتر استان را شناسایی کنیم.

داوری تصریح کرد: احتمال تیم داری اصفهان در سوپر لیگ آقایان و بانوان ضعیف است، اما در تلاش هستیم تیم بسکتبال بانوان در لیگ دسته یک حضور پیدا کند.

وی افزود: درحال بررسی هستیم تا با برنامه ریزی بهتر و دقیق تیم های جوانان و نوجوانان نقش پررنگ تری در مسابقات کشوری داشته باشند تا برای آینده بسکتبال اصفهان و ایران موثر واقع شوند.

کد خبر 349603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.