شفافیت عملکرد کمیته امداد در دستور کار است

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: شفافیت عملکرد کمیته امداد در دستور کار ویژه قرار دارد و هنگامی که در مجموعه اداری سلامت برقرار باشد به این شفافیت دست می‌یابیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا متین‌پور پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه ارتباط نزدیک کمیته امداد با دیگر سازمان‌ها و خیریه‌ها در مأموریت های کاری این نهاد بسیار مؤثر بوده است، اظهار امیدواری کرد: بعد از این هم مسئولان استان از همفکری با این سازمان دریغ نکنند تا در انجام وظایف موفق باشیم.

وی انتصاب در سمت مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان را رسیدن به جایگاه معنوی توصیف کرد و گفت: شفافیت عملکرد کمیته امداد در دستور کار ویژه قرار دارد و هنگامی که در مجموعه اداری سلامت برقرار باشد به این شفافیت دست می‌یابیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان توانمندسازی مددجویان و حفظ کرامت آنها را نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار کمیته امداد دانست و افزود: تخصیص اعتبار ویژه به مناطق محروم و ارتباط مستمر با خیران نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد در استان اصفهان است.

۹۰۰ خیریه فعال در اصفهان وجود دارد

همچنین حمید رضا شیران، مدیرکل سابق کمیته امداد استان اصفهان در این مراسم بابیان اینکه تحقق گفتمان‌های عدالت، استقلال و آزادی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود وابسته به مردم است، اظهار کرد: در حقیقت شهدای ما با نثار خونشان استقلال و آزادی را رقم زدند که این امر بسیار با ارزش بوده و در دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه در کمیته امداد در حوزه اجرای عدالت با رسیدگی به محرومان در دستور کار است، ادامه داد: با حرکت جهادی و انقلابی می‌توان بار کوچکی از دوش محرومان جامعه برداشت ودر این بین فعالیت کارکنان کمیته امداد که در بسیاری از موراد به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود جای قدردانی دارد.

مدیرکل سابق کمیته امداد استان اصفهان به انسجام خوب موجود بین دستگاه‌های فرهنگی و اجراییاستان اصفهان برای ریشه کن کردن فقر اشاره کرد و افزود: بیش از ۹۰۰ خیریه در استان اصفهان وجود دارد  بار عمده‌ای از تکالیف کمیته امداد استان اصفهان را به دوش می‌کشند.

وی با تاکید بر اینکه در دوره خدمت به عنوان مدیرکل کمیته استان اصفهان از بیش از ۴۰۰ نقطه در استان بازدید و برای حل مشکلات آنها اقدام کرده‌ام، افزود: ضروری است که کمیته امداد برای جذب حامیان بیشتر تلاش کرده و خدمت‌رسانی به محرومان را تداوم بخشد.

کد خبر 349114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.