تکمیل پیاده‌راه‌سازی چهارباغ عباسی تا پایان مرداد ۹۷

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: پروژه پیاده راه سازی چهارباغ عباسی یکی از پروژه‌های ارزشمند در حوزه دولتخانه صفوی و بافت تاریخی مرکزی شهر است که تا پایان مردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا افزود: در حال حاضر خاک‌برداری محور میانی چهارباغ عباسی در حال انجام است تا پس از جشنواره کودک احیاء آبنماها و حوض‌ها در مسیر یک کیلومتری چهارباغ عباسی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در محور میانی چهارباغ عباسی حوض‌ها و آبنماهای قدیمی احداث و محور گردشگری چهارباغ عباسی در چند فاز اجرایی به شکل قدیمی خود احیاء ‌می‌شود، افزود: طبق برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده مسیر پیاده راه چهارباغ عباسی تا پایان مردادماه به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد: به زودی چهارباغ به فضای شهری تبدیل شود تا شهروندان، کسبه و ساکنان به خوبی از این گذر تاریخی استفاده کنند.

جعفری تصریح کرد: در حال حاضر چهارباغ عباسی به طورکامل مسدود شده و تنها خودروهای خدماتی که در بخش‌های مختلف امور اجرایی چهارباغ را انجام می‌دهند، حق ورود به این محدوده را دارند.

کد خبر 349113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.