ارایه ۳ هزار مشاوره به شهروند اصفهانی در اداره ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۹۷ مشاوره از جمله اطلاعاتی درمورد اماکن تفریحی و برنامه‌های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۳۶۶ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، سه‌هزار و ۲۵۷ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۵ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۲۷۹تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۵۷ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است، سایر موارد به سازمان ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه‌هزار و ۸۹۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۹۱۸ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، مزاحمت سگ‌های ولگرد و رفع خطر درختان در حال سقوط به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۹۷ مشاوره از جمله اطلاعاتی درمورد اماکن تفریحی و برنامه های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار دادند.

با توجه به بحران رو به گسترش کمبود آب، شهروندان در صورت مشاهده هر گونه هدررفت آب در فضای سبز مراتب را همراه با آدرس دقیق با ۱۳۷ در میان بگذارند و به یاد داشته باشند کارکنان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در تمام مدت شبانه روز آماده پاسخگوی به تماس ها و شنیدن پیام ها و نظرات شهروندان هستند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 349096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.