دستگیری سارق طلافروشی حین سرقت/ کشف ۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق در گلپایگان

دستگیری سارق طلافروشی حین سرقت، کشف ۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق در گلپایگان، واژگونی پژو ۴۰۵ در اصفهان و کشف ۸۲ کیلوگرم تریاک در نائین از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی خمینی‌شهر اظهار کرد: در پی اطلاعات واصله مبنی بر وجود سارق طلاجات در یک طلافروشی ، ماموران کلانتری ۱۴ با حضور به موقع موفق شدند زن سارقی که در حال سرقت بود را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از کیف این خانم سارق تعداد ۳ جفت گوشواره که به طرز بسیار ماهرانه ای زیر کیف جاساز کرده بود کشف کردند، افزود: متهم در تحقیقات اولیه به بزه خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق در گلپایگان

حسین بساطی، فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا وارز، مأموران پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان طرح بازدید از صنوف را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این واحد صنفی تعداد ۲۹ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار و ۲۱ بسته تنباکوی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده ۱۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

واژگونی پژو ۴۰۵ در اصفهان

سرهنگ جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور "شهرضا-سمیرم"، بلافاصله گروه بررسی تصادفات جاده ای به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی ۲ سرنشین آن فوت و راننده و یک سرنشین نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

سارق احشام حین سرقت دستگیر شد

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک سارق خشن ۸ راس دام را با استفاده از یک سواری ۴۰۵ سرقت کرده و قصد متواری شدن را دارد ماموران کلانتری ۲۹ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام و موفق شدند سارق را قبل از متواری شدن دستگیر و احشام را به مالک بازگرداندند.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه سواری ۴۰۵ این سارق نیز سرقتی بود بیان داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۸۲ کیلوگرم تریاک در نایین

سرهنگ صادق کاظم زاد، فرمانده انتظامی نایین گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "چوپانان" شهرستان "نائین" حین کنترل ونظارت بر تردد خودروهای عبوری به یک سواری پژو مشکوک وآن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۸۲ کیلو و ۳۱۰ گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد، اضافه کرد: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 349063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.