برنامه های بسیج شهرداری اصفهان بر مبنای تحقق شعار سال است

تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، ترویج نگرش استفاده از کالاهای داخلی و اصلاح الگوی مصرف از مهمترین برنامه های بسیج شهرداری اصفهان در سال جاری است.

به گزارش ایمنا، ظهر امروز - پنج شنبه ۸ تیرماه - مراسم تکریم و معرفه فرمانده بسیج کارمندان شهرداری اصفهان در کتابخانه مرکزی برگزار شد.

محمدعلی صرامی؛ مشاور و مدیرکل حوزه شهردار اصفهان در این مراسم ضمن تکریم فرمانده سابق بسیج شهرداری گفت: سه سال از عمر نهاد بسیج کارمندان می گذرد، امید است در آینده همچون گذشته شاهد تبعات مثبت این ارگان در بزرگترین نهاد سازمانی شهر یعنی شهرداری باشیم.

وی با اشاره به فضای معنوی حاکم بر بسیج در زمان جنگ افزود: در آن زمان فضای اخلاص و معنویت در بسیج حاکم بود و این نهاد خارج از درجات و القاب خاص فعالیت می کرد، بنابراین لازم است در حال حاضر این روحیه معنوی نیز در بسیجیان نهادینه شود.

مدیر کل حوزه شهردار اصفهان مهمترین برنامه در حفظ امنیت را مبارزه با گروه تروریستی داعش دانست و گفت: در حال حاضر مهمترین ماموریت مبارزه با داعش در بیرون از مرزهای کشورمان است چرا که این مسئله سبب حفظ امنیت داخلی نیز می شود.

صرامی تاکید کرد: طی سه سال گذشته که از تشکیل نهاد بسیج می گذرد شاهد تحقق انتظارات از سوی دستگاهها و بسیج بودیم، امید است در آینده نیز شاهد تحقق امور باشیم.

بسیح یک نهاد مردم پایه است

فرمانده بسیج کارمندان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان نیز در این جلسه نیاز فعلی کشور را روحیه جهادی بسیجیان عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی داشتن روحیه جهادی و انجام امور با نیت و توکل به خداوند، بدون وقفه و با جدیت از ضروریات است.

محسن اصلانی با بیان اینکه بسیح یک نهاد مردم پایه و یک سازمان مردم نهاد است، خاطرنشان کرد: در مباحث بسیج به تمامی جوانب مختلف اعم از جنبه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی توجه ویژه ای می شود و همچنین بسیج برای جنسیت ها و گروه های سنی متفاوت از نوجوانان تا کهنسالان بستری برای ایفای نقش فراهم کرده است.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی های مثبت این نهاد امکان شرکت و حضور در این عرصه برای اقشار مختلف جامعه است.

فرمانده بسیج کارمندان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اضافه کرد: اساسی ترین نیاز کنونی کشور دشمن شناسی به وسیله بسیجیان است که این حقیقت بدون ایجاد وحدت و همدلی میسر نمی شود، زیرا باید راه مقابله با دشمنان را به درستی پیدا کنیم.

اصلانی اضافه کرد: بدون شک دشمنان نظام جمهوری اسلامی دریافتند که با تهدیدات نظامی نمی توانند به مقابله با نظام برآیند از این رو آنها سعی در برهم زدن آرامش و ثبات داخلی دارند.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم و تنگاتنگ بسیج شهرداری با سایر دستگاهها اظهار کرد: خدمت رسانی و افزایش سطح رضایتمندی مردم از مهمترین وظایف این نهاد به شمار می رود.

برگزاری میز مشاوره در مساجد شهر

جواد شجاعی، فرمانده جدید بسیج کارمندان شهرداری اصفهان گفت: فرمانده هان سابق بسیج تلاش های مستمری را داشته اند به طوری که اکنون شاهد پیشرفت زیرساخت ها در بسیج شهرداری اصفهان هستیم.

وی مهمترین برنامه خود را تلاش در جهت تحقق شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: این واقعیت تنها با تعامل و ارتباط با سازمان های مختلف شهری تحقق می یابد که امیدواریم این تعاملات گسترده و پایدار باشد.

فرمانده جدید بسیج کارمندان شهرداری اصفهان اضافه کرد: هفته آینده برنامه های بسیج سازمان ها در سال ۹۷ با حضور فرمانده هان پایگاههای بسیج ابلاغ می شود.

شجاعی ادامه داد: تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، پیش بینی برنامه های متناسب با هر سازمان، ترویج نگرش استفاده از کالاهای داخلی و اصلاح الگوی مصرف از مهمترین برنامه ها و طرح های این نهاد خواهد بود.

وی از برگزاری برنامه میز مشاوره در مساجد خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری اصفهان و شهرداری های مناطق ۱۵ گانه میز مشاوره در مساجد پر رفت و آمد شهر تشکیل می شود تا از این طریق شهروندان بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع در ادارات نیز از طریق میز خدمت به مردم صورت می گیرد.

شجاعی افزود: در محلات محروم شهر اصفهان اردوهای جهادی پیش بینی شده است تا بتوانیم در مباحث عمرانی و مشاوره به مردم در جهت رفع مشکلات آنها گام برداریم. همچنین برگزاری جلسات هوای سالم در پایگاههای بسیج شهرداری برگزار می شود.

کد خبر 347070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.