بنیان‌های خیر از خود به جای بگذاریم

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: مسئولان در کارهای اداری خود بنیان‌های خیر به جای بگذارند که الگویی برای آیندگان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی زرافشان ظهر امروز (پنجشنبه) در آئین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و شهدای هفتم تیر با بیان اینکه پیوند بین حوزه و علوم جدید به وسیله معلمان بزرگ حوزه انقلاب اسلامی انجام شده است، اظهار کرد: ورود به حوزه دینی و برنامه‌های درسی دانش‌آموزان در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت به وسیله شهیدان بهشتی و مطهری و فعالیت در سازمان پژوهش و جهت دهی باورهای دینی دانش آموزان قبل از انقلاب قابل توجه بوده و این در حالی است که وجه معلم بودن شهید بهشتی در جامعه کمتر  مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی به دلیل هجمه‌هایی که به وی وارد می‌شد، شهید مظلومی بود، تصریح کرد: این در حالی است که این شهید بزرگوار در اجرای عدالت تلاش زیادی کرد و امروز بیش از گذشته به منش شهید بهشتی و شهدای بزرگوار گذشته نیازمند هستیم.

معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش کشور با اشاره به شرایط جامعه امروز گفت:امروز دشمنان اسلام طرح‌های زیادی برای کشور دارند و در این زمینه نیازمند مشارکت  و همدلی آحاد جامعه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط پیشرو شرایط سختی است و با همت و تدبیر مردم و تلاش مسئولیت از این امتحان موفق بیرون خواهیم آمد، تصریح کرد: می‌توانیم با تدبیر و امید بر نقشه‌های دشمنان قالب شویم.

زرافشان ادامه داد: همه دستگاه‌ها برای بهبود امور گام برداشته و در جهت ارتقای کیفیت و ارائه خدمات، فراهم کردن امکانات و اقدامات لازم کوشیده‌اند و نقش آموزش و پرورش در این زمینه حایز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و پنج هزار فرهنگی شهید در کشور وجود دارد که از آب و خاک این سرزمین صیانت کردند، گفت: وظیفه ما در این ایام این است که در مسیر شهدا گام برداریم تا بتوانیم با همدلی و همگرایی بتوانند مسیر را طی کنند.

معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مسئولان در کارهای اداری خود بنیان‌های خیر به جای بگذارند که الگویی برای آیندگان باشد، افزود: به هر حال مسیر  آمدن و رفتن برقرار است و داوری و قضاوت دیگران  در این زمینه حایز اهمیت بوده، یکی از مدیران موفق در دولت یازدهم مدیرکل سابق آموزش وپرورش استان اصفهان بود که با تدبیر لازم توانست در بسیاری از زمینه‌ها نمونه و الگو برای سایر استان‌ها  باشد و از این رو فعالیت‌های وی قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه حضور فرهنگیان ایثارگر در نهاد آموزش و پرورش مایه برکت است، اظهار امیدواری کرد: در دوران مدیریت جدید آموزش وپرورش استان اصفهان شاهد همکاری و مشارکت و تحول در این نهاد بوده و شاهد پیشرفت روزافزون آموزش وپرورش استان اصفهان باشیم.

کد خبر 347067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.