سوارز سعودی‌ها را به خانه فرستاد

تیم ملی اروگوئه با پیروزی برابر عربستان موجب حذف عربستان و مصر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه A جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های اروگوئه و عربستان سعودی در ورزشگاه روستوف به مصاف هم رفتند که در این دیدار اروگوئه با تک گل لوئیس سوارز در دقیقه ۲۳ به پیروزی رسید.

گل‌: لوئیس سوارز (دقیقه ۲۳)

اروگوئه: فرناندو موسلرا، خوزه ماریا خیمنز، دیگو گودین، گیرمو وارلا، مارتین کاسرس، ماتیاس وسینو (۵۹- لوکاس توریرا)، رودریگو بنتانکور، کارلوس سانچز (۸۲- ناهیتان ناندز)، کریستین رودریگز (۵۹- دیگو لاکسال)، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی

عربستان: محمد العویس، اسامه هوساوی، علی البلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، سلمان فرج، تیسیر الجاسم (۴۴- حسین المقهوی)، هتان باهبری (۷۵- محمد کنو)، سالم الدوساری و فهد المولد (۷۸- محمد السهلاوی)

عربستان که به بدترین شکل ممکن جام جهانی را آغاز کرده بود برای اعاده حیثیت کار سختی برابر اروگوئه داشت و در سوی دیگر نیز اروگوئه برای صدرنشینی نیاز به پیروزی با تفاضل گل بالا داشت. بازی اما آنطور که یک طرفه پیش بینی می‌شد پیش نرفت و به غیر از گل دقیقه ۲۳ لوئیس سوارز که روی یک ضربه کرنر بدست آمد اروگوئه نتوانست دروازه عربستان را به طور جدی تهدید کند.

عربستان که پس از پذیرش گل حتی در دقایقی بازی را نیز در دست داشت در نهایت با شکست خفیف در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت اما آنها با این نتیجه در کنار مصر تیم‌های حذف شده گروه A لقب گرفتند تا بازی روز آخر عربستان و مصر جنبه تشریفاتی داشته باشد.

در گروه A جام جهانی ۲۰۱۸، روسیه با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اروگوئه صدرنشین است و جدال روز آخر روسیه و اروگوئه تیم صدرنشین گروه را معرفی می‌کند.

کد خبر 346446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.