حوادث رانندگی در اصفهان ۱۳ مجروح داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استات اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان حوادث مهم رانندگی در کمربند جنوبی یزدان شهر   و محدوه زفره  ۱۳ مجروح بر جای گذاشت.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حوادث مهم ۲۴ گذشته اظهار کرد: عصر روز گذشته حادثه رانندگی در اثر برخورد دو خودروی سواری پراید در کمربند جنوبی یزدان شهر  اتفاق افتاد و  برای امداد خواهی به اورژانس ۱۱۵ اعلام گزارش شد.

وی افزود: به منظور امدادر سانی به حادثه دیدگان این تصادف بلافاصله دو کد از نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل این تصادف اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان تاکید کرد: این حادثه رانندگی فوتی نداشت و  نیروهای امدادی اورژانس در محل این حادثه رانندگی با مصدومیت هفت نفر روبه رو شدند.

وی بیان کرد: مجروحان این حادثه رانندگی یک مرد ۲۷ ساله و چهار زن ۲۷ تا ۳۴ ساله و دو کودک بودند که برای تکمیل درمان به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان "شهید منتظری" منتقل شدند.

تصادف پژو در محدوه زفره

عابدی از وقوع حادثه دیگری در محدوده زفره اصفهان خبر داد و گفت: این تصادف عصر روز گذشته در اثر برخورد پژوی ۴۰۵- L۹۰  در محدوده زفره به سمت قهساره اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ اعلام و امداد خواهی شد.

وی تاکید کرد: برای امدادرسانی به مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه در کمترین زمان ممکن دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به همراه نیروهای امدادی پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه رانندگی هم فوتی نداشت و نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ در صحنه این تصادف با مصدومینت شش نفر روبه رو شدند که مجروحان یک مرد ۴۰ ساله و دو زن ۳۷ و ۵۴ ساله و یک نوجوان پسر ۱۲ ساله و دو کودک ۶ سال و دو ماهه بودند که بعد از دریافت خدمات درمانی سرپایی برای درمان به نزدیک ترین بیمارستان محل منتقل شدند.

کد خبر 345401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.