تکمیل عملیات اجرایی پیاده راه سازی چهارباغ

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: با آغاز تکمیل عملیات اجرایی طرح پیاده راه سازی چهارباغ، تردد خودرو در محور چهارباغ عباسی ممنوع شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهین شکرانی در جمع ائمه جماعات منطقه یک، اظهار کرد: پیاده راه سازی چهارباغ عباسی حدفاصل میدان انقلاب تا دروازه دولت که بخشی از ضلع شرقی آن اجرا شده بود طبق برنامه باید به طور کامل و تا پایان شهریور ماه تکمیل شود و بر این اساس تردد خودرو از امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در محور غربی این خیابان نیز ممنوع شد تا عملیات عمرانی آن آغاز شود.

 وی اظهار امیدواری کرد: عملیات عمرانی ظرف چند ماه آینده و با صبر و شکیبایی شهروندان و مغازه داران به پایان برسد. 

 مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان بحران خشکسالی را یکی از مشکلات جدی شهرداری دانست و تصریح کرد: دغدغه بزرگ ما آبیاری درختان و فضای سبز موجود در حاشیه خیابان و پارک ها با توجه به شرایط خشکسالی است در صورت خشک شدن این درختان دیگر هوا نیز برای تنفس وجود ندارد. در این مورد تمام شهروندان باید احساس تکلیف کرده و نسبت به حفظ فضای سبز موجود همت گمارند.

 شکرانی با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر شهرداری ها گفت: بحران اقتصادی و رکود سبب شده با مشکلات بسیاری مواجه باشیم به نحوی که هزینه های نگهداری و جاری بدون انجام عملیات عمرانی، بسیار قابل توجه است به اینها باید هزینه جمع آوری زباله، نگهداری فضای سبز و تاسیسات برقی و تعمیرات را نیز اضافه کرد.

 وی اعلام کرد: در منطقه یک هم اکنون پروژه هایی چون احداث پارکینگ زیرسطحی و ادامه خیابان اردیبهشت حدفاصل خیابان طالقانی و میرداماد در حال اجرا است.

کد خبر 343652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.