معرفی شهرام رییسی به عنوان رییس  کمیته بازاریابی و منابع مالی

شهرام رییسی دهکردی به سمت " رییس کمیته بازاریابی و منابع مالی کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکتهای دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران" منصوب شد.

به گزارش ایمنا، با توجه به مصوبه معاونان و مدیران سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کلانشهرها در دوازدهمین نشست تخصصی _۵ اردیبهشت ماه_، شهرام رییسی دهکردی به سمت " رییس کمیته بازاریابی و منابع مالی کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکتهای دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران" منصوب شد.

با توجه به صدور این حکم چابک‌سازی فرآیندها، آسیب شناسی و بازنگری برخی قوانین و مقررات ناکارآمد، برنامه‌ریزی هوشمندانه، تسریع و تسهیل در روند جذب و مشارکت سرمایه‌گذاران اقتصاد شهری از اهم وظایفی است که انجام آن منتج به خلق فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری، توسعه همه جانبه توام با رفاه اجتماعی و اقتصادی و تحقق شکوفایی شهرهای کشور خواهد شد.

در حکمی که توسط کمال مرادی، مدیر دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران امضا شده، خطاب به شهرام رییسی آمده است:

"با عنایت به مصوبه معاونان و مدیران سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری های کلانشهرها در دوازدهمین نشست تخصصی ۵ اردیبهشت ماه ۹۷ ، نظر به حسن سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت رییس کمیته بازاریابی و منابع مالی کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکتهای دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران منصوب می نماییم.

چابک‌سازی فرآیندها، آسیب شناسی و بازنگری برخی قوانین و مقررات ناکارآمد، برنامه‌ریزی هوشمندانه، تسریع و تسهیل در روند جذب و مشارکت سرمایه‌گذاران اقتصاد شهری از اهم وظایفی است، تعامل و هماهنگی گسترده با نهادها و سازمان های دولتی، عمومی و موسسات غیردولتی در امر جذب سرمایه گذار خارجی اهمیت این مهم را دوچندان می کند.

امید است با تکیه بر ظرفیت های بالای علمی و عملی در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکتها زمینه مساعد و خلاقانه‌ای برای همگرایی و هم افزایی هدفمند در بین معاونان، مدیران کل و روسای ادارات سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های کلان شهرهای کشور ایجاد کرده و بسترساز تصمیم‌گیری‌های تحول آفرین در چارچوب قوانین و مقررات جهت خلق فرصت های جدید سرمایه گذاری، افزایش کارآمدی، رضایتمندی و همچنین توسعه همه جانبه توام با رفاه اجتماعی  اقتصادی و تحقق شکوفایی همه شهرهای کشور باشید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت و آبادانی کشور و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیزم خواستاریم."

کد خبر 343110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.