سومین میدان بزرگ شهر اصفهان احداث می شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: سومین میدان بزرگ شهر اصفهان با مساحت ۱۹ هکتار در جوار حرم حضرت زینب(س) ساخته می‌شود.

علی شمسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: آزادسازی میدان در دستور کار است و بر اساس طراحی انجام شده یک هتل ۵ ستاره نیز در آن پیش‌بینی شده است، همچنین در حاشیه این میدان کاربری‌های بهداشتی، درمانی و تجاری تعریف شده تا به نوعی کمبودهای منطقه را برطرف کند.

وی با اشاره به پروژه توسعه حرم حضرت زینب(س)، تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان وارد عمل شده و بقعه حرم را به سفت کاری رسانده و شهرداری منطقه نیز توسعه میدان همجوار حرم را در دست اجرا دارد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان افزود: پنجمین قطب زیارتی کشور بعد از حرم حضرت امام رضا(ع(، حرم حضرت معصومه(س)، حضرت شاه عبدالعظیم و شاهچراغ، حرم حضرت زینب(س) بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان است.

وی با اشاره به اجرای پروژه پیاده راه سازی خیابان بعثت در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی خیابان بعثت خرداد ماه امسال آغاز و در مدت زمان ۹ ماه به اتمام می رسد.

شمس ادامه داد: برای تامین روشنایی خیابان بعثت امور برق شمال شهرستان اصفهان قول پیگیری داده است.

وی احداث پارک ۸ هزار مترمربعی استاد فضایلی در محله الهیه، پیاده روسازی و آسفالت خیابان برازنده، آسفالت تمام معابر هسته، بازگشایی باغ سودان در محله سودان، فرهنگسرای انتظار در محله دارک و پارک احمدرضا در محله مهدیه را از مهمترین اقدامات منطقه ۱۴ در سال گذشته برشمرد و گفت: با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، فاضلاب شرق محله حصه، ارزنان و دارک نیز به اتمام رسید.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه پلاک‌های ریزدانه زیادی وجود دارد، اظهارکرد: با توجه به اینکه ساماندهی بافت های ناکارامد شهری در دستور کار است، زمینی در انتهای خیابان آیت الله غفاری پیش‌بینی شده تا طرح تجمیع ۵۰۰ واحد مسکونی انجام شود.

کد خبر 342988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.