شهرهای تاریخی شایسته خوانش هستند

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی های اسطوره شدن گفته شدن قصه های بلند توسط انسان ها است چراکه معماران گذشته با معماری های خود قصه های بسیار بلندی برای بناها مطرح کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  محمد عیدی  در گردهمایی "خط پُر رنگ اصفهان" که بعد از ظهر جمعه _هفتم اردیبهشت‌ماه_ در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار شد،  اظهار کرد: افراد در زمانی که اسکیس طراحی می کنند باید بتوانند حس خوب و شفافی به مخاطب القاء کنند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرهایی اسطوره شهر می شوند که در متن خوانش هنرمندان و مردم بنشینند، افزود: یکی از ویژگی های اسطوره شدن گفته شدن قصه های بلند توسط انسان ها است چراکه معماران گذشته با معماری های خود قصه های بسیار بلندی برای بناها مطرح کرده اند و هم اکنون نیز موضوع معماری های امروز قرار گرفته اند.

عیدی با بیان اینکه اصفهان و یا شهرهای تاریخی دیگر شایسته مطالعه هستند، ادامه داد: شهرهایی اسطوره می شوند که هنر در آن به عنوان مساله اجتماعی نهادینه شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان با بیان اینکه هفته فرهنگی اصفهان باید آغازی برای کارهای متنوع باشد، تصریح کرد: امیدواریم چنین رویدادهایی برای شکوفایی استعدادهای هنرمندان ادامه یابد.

کد خبر 342582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.