نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک در ایستگاه سوم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک در اصفهان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی موتورسیکلت‌های برقی، خودروهای هیبریدی و همچنین فروشندگان مجاز انواع دوچرخه و نمایندگان رسمی انواع پاک‌روها حضور خواهند داشت و محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: در سومین نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک انواع دوچرخه های برقی، اسکوترهای برقی، موتورسیکلت‌های برقی به همراه تجهیزات و قطعات آنها، اسکیت و خودروهای برقی با شرایط خوب برای فروش عرضه می‌شود تا شهروندان وسیله نقلیه پاک مورد نظر خود را تهیه کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به حرکت کاروان وسایل نقلیه پاک شامل خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه‌ در سطح شهر اصفهان به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه، ادامه داد: کاروان نمادین پاک‌روها در شهر اصفهان یک روز پس از پایان نمایشگاه و در روز هفتم اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: این کاروان به منظور معرفی هرچه بیشتر وسایل نقلیه پاک به شهروندان از پل شهرستان تا چهارباغ عباسی به حرکت درخواهد آمد و توجه به رویکردهای مختلف فرهنگ ترافیک و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر اصفهان را در معرض دید عموم شهروندان قرار خواهد داد.

صلواتی یکی از دغدغه‌های جدی کلانشهرها را آلودگی هوا و یکی از راهکارهای کاهش آن را توسعه حمل و نقل پاک دانست و گفت: نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک با دغدغه‌های زیست‌محیطی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک در اصفهان از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 341724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.