مکاتبه با هتلداران برای توسعه خط ۱۰۰

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ارتباط تنگاتنگ با مجموعه‌های اقامتی از جمله هتل‌ها را لازمه موفقیت اتوبوس‌های گردشگری دانست و گفت: حلقه شماره یک خط ۱۰۰ اتوبوس گردشگری با سه دستگاه اتوبوس و سرفاصله زمانی ۲۰ دقیقه از هتل پل در مجاورت هتل کوثر حرکت می‌کند.

قدرت افتخاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا به راه‌اندازی نخستین خط اتوبوس گردشگری به عنوان خط۱۰۰ اصفهان در ایام نوروز امسال اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته سرویس دهی به مسافران نوروزی برای بازدید از بناهای تاریخی تنها در کمپینگ اقامتی باغ فدک توسط ناوگان اتوبوسرانی انجام می‌شد، اما در نوروز ۹۷ همانند بسیاری از شهرهای توریستی خط گردشگری راه‌اندازی شد تا تمام مسافران و گردشگرانی که در هتل‌ها، مهمانپذیرها و سایر مکان‌های اقامتی اسکان یافتند از این امکان بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه خطوط گردشگری در سال های گذشته به صورت دربستی و به برخی نقاط توریستی انجام می‌شد، افزود: در حال حاضر خط گردشگری، برخی نقاط جذاب توریستی و گردشگرپذیر را با سرفاصله زمانی مشخص به هم مرتبط می‌کند و مسافران را به نقاط گردشگری می‌رساند تا گردشگران تفریح و بازدید خود را انجام و با اتوبوس بعدی به مکان‌های دیدنی دیگر بروند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: حلقه شماره یک خط ۱۰۰ اتوبوس گردشگری با سه دستگاه اتوبوس و سرفاصله زمانی ۲۰ دقیقه از هتل پل در مجاورت هتل کوثر حرکت و مسیرهای سی‌وسه پل، پل چوبی، پل بزرگمهر، باغ گل‌ها، چهارباغ خواجو، شکرشکن برای دسترسی به میدان امام (ره)، میدان امام علی (ع)، خیابان های عبدالرزاق، حکیم، استانداری، باغ گلدسته، هتل عباسی و مسیر منتهی به هتل پل حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در این اتوبوس‌ها با همکاری مجموعه سیاحتی سپاهان تورلیدرهایی فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در هر اتوبوس‌ یک نفر راهنمای مسافر، اطلاعاتی در مورد آثار تاریخی شهر اصفهان به سه زبان فارسی، فرانسوی و انگلیسی در اختیار گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌دهد.

افتخاری ارتباط تنگاتنگ با مجموعه‌های اقامتی مختلف از جمله هتل‌ها را لازمه موفقیت اتوبوس‌های گردشگری دانست و اظهارکرد: باید برنامه‌های متنوعی در طول سال داشته باشیم تا با توجه به هزینه‌های سنگین بتوان تداوم و افزایش سرویس‌دهی اتوبوس‌های گردشگری را محقق کرد از این رو مکاتباتی در این راستا انجام شده است.

وی در خصوص دلیل نامگذاری خط گردشگری به نام «خط ۱۰۰» اظهارکرد: باید شاخصه‌ای برای خط گردشگری با توجه به ظاهر متفاوت اتوبوس‌های آن در نظر گرفته می‌شد از این رو خط ۱۰۰ نامگذاری و بر روی بدنه این اتوبوس‌ها بنر و استیکر خاصی طراحی شد تا وجه تمایزی با سایر اتوبوس‌های خطی شهر داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: در داخل اتوبوس‌های گردشگری اطلاعات مربوط به زمانبندی و مسیرهای رفت و آمد اتوبوس نصب شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های گردشگری از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به صورت چرخشی مسیرهای تعیین‌شده را طی می‌کنند.

کد خبر 341023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.