رضایت ۷۰ درصدی مسافران از عملکرد کمیته انتظامی ستاد نوروزی

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با نظر سنجی صورت گرفته از شهروندان و مسافران، رضایت از عملکرد کمیته انتظامی ستاد نوروزی با توجه به برنامه های ریزی های قبلی و فضای اجرایی موجود، بالغ بر ۷۰ درصد بوده است.

حسن محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته دو هزار و ۳۷۰ خودرو به باغ فدک وارد شده اند.

وی افزود: شب گذشته با دو مورد از افرادی که به صورت غیر قانونی منازل خود را اجاره می دادند و ۱۲ نفر از دست فروشان در سطح خیابان ها و پارک ها به ویژه اطراف میدان امام و پل های تاریخی برخورد قانونی صورت گرفت.

محمدحسینی ادامه داد: در این ایام متکدیان تمایل دارند در مکان‌هایی که گردشگران بیشتری حضور دارند، اقدام به تکدی‌گری کنند از این رو نیروهای گشت زنی ستاد در این محل‌ها نظارت ویژه‌ای انجام می‌دهند تا مسافران با آرامش خاطر بیشتری از مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر بازدید کنند که شب گذشته شش  نفر متکدی جمع آوری شدند.

وی با اشاره به آمار جمع‌آوری چادرهای سطح پارک ها و بوستان‌های شهر خاطرنشان کرد: شب گذشته با حضور به موقع نیروها و هدایت مسافران به محل‌های اسکان از نصب ۲۷۰ چادر در پارک ها جلوگیری شد.

محمد حسینی با بیان اینکه طی این چند روز با مشکل خاصی مواجه نبوده ایم، تصریح کرد: با نظر سنجی صورت گرفته از شهروندان و مسافران، رضایت از عملکرد کمیته انتظامی ستاد نوروزی با توجه به برنامه های ریزی های قبلی و فضای اجرایی موجود، بالغ بر ۷۰ درصد بوده است.

کد خبر 340247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.