۱۸۰ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان دیدن کردند

مدیرطرح ساماندهی ناژوان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد هماهنگی سفر تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار نفر مسافر از مراکز گردشگری منطقه ناژوان دیدن کردند.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمامی مراکز تفریحی مجموعه ناژوان از جمله باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، شهربازی، تله سیژ و آکواریوم آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی است.

وی با بیان اینکه از ۲۸ اسفندماه تا چهارم فروردین سال جدید ۱۸۰ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان دیدن کردند، تصریح کرد: در این بازه زمانی بیشترین بازدیدها به ترتیب از باغ پرندگان، تونل آکواریوم، باغ خزندگان، تله‌سیژ، شهربازی ناژوان، باغ موزه پروانه‌ها و موزه صدف‌ها انجام شده است.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان افزود: این آمار مختص مراکز گردشگری ناژوان است و دیگر امکانات این تفرجگاه نیز به جهت وجود امکانات ورزشی و ... مورد استفاده جمع‌های خانوادگی و فامیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد که آنها جزء آمار اعلام شده نیست.

وی استقبال گردشگران از منطقه ناژوان را در ایام نوروز بسیار خوب و کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: آمار و اطلاعات رسیده حاکی از اقبال خوب مردم از منطقه گردشگری ناژوان است.

شفیعی خاطرنشان کرد: سعی شده با ارایه خدمات بهتر، اضافه کردن پارکینگ های موقت، نمازخانه‌ها و دیگر امکانات مورد نیاز گردشگران، خاطرات خوبی در ذهن آنها بر جا گذاریم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه در نوروز ظرفیت پارک بیش از سه هزار خودرو در ناژوان فراهم می‌شود، تصریح کرد: دوست نداریم فضای سبز ناژوان تبدیل به فضای شهری شود، اما تلاش می‌کنیم عبور و مرور روان و آسان در ناژوان اتفاق افتد بدون اینکه خیابانی به ناژوان اضافه شود.

وی ادامه داد: چند باب نمازخانه در سطح پارک طبیعی ناژوان احداث و شرایط برای پذیرش گردشگران آسان‌تر شده است.

شفیعی اظهارکرد: با توجه به افزایش حجم حضور مسافران و استفاده از خودروهای شخصی در بعداز ظهرها، شاهد ترافیک سنگینی در منطقه ناژوان هستیم از این رو از مسافران می‌خواهیم حتی الامکان زمان بازدید خود از جذابیت‌های ناژوان را به ساعات صبح موکول کنند تا بتوانند بهتر از امکانات این منطقه گردشگری بهره‌مند شوند.

کد خبر 340139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.