بیش از ۳۵ هزار مسافر شب گذشته در اصفهان اسکان یافتند

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اعلام کرد: شب گذشته (۲۸ اسفند ماه) ۳۵ هزار و ۴۴۵ نفر مسافر در شهر اصفهان، اسکان داده شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، حیدر قاسمی اظهار کرد: بر اساس اعلام اماکن اقامتی زیر مجموعه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تعداد مسافران شب گذشته اصفهان، به مجموع ۳۵ هزار و ۴۴۵ نفر رسید، البته این آمار مربوط به مراکز مرتبط با این ستاد بوده و خوشبختانه شهر اصفهان میزبان تعداد بیشتری از مسافران نسبت به پایان اسفند سال گذشته بوده است.
وی افزود: شب گذشته حدود ۵۰۰ خانوار در باغ فدک به عنوان تنها مکان روباز اقامتی، اسکان یافتند.
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان اضافه کرد: ستاد هدایت مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند در ورودی‌های شهر اصفهان برای ایام نوروز مستقر شده اند که این ستادها از ضلع‌های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی شهر فعال هستند.
قاسمی در بخش دیگر این گفتگو از راه اندازی ستاد هدایت غرب شهر در مسیر نجف آباد -اصفهان پس از سه راهی درچه-خمینی شهر برای میزبانی از مسافرانی که از استان‌های غربی وارد اصفهان می شوند، خبر داد و گفت: از ضلع شرقی و در منطقه خوراسگان نیز ستاد هدایت ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه در ایام معمولی سال، روزانه یک هزار تن پسماند تَر و بین ۷۰ تا ۹۰ تن پسماند خشک از سطح شهر جمع آوری می‌شود، افزود: در روزهای پایانی سال این آمار دو برابر افزایش و به نزدیک دو هزار تن رسیده است.
وی ادامه داد: اقلام حجیم مثل کمد، مبلمان، ظروف مستهلک و دیگر وسایل منزل که آسیب دیده و در ایام خانه تکانی دور ریز می‌شود با برنامه ریزی‌های انجام شده به صورت جداگانه توسط ماشین آلات شهرداری بارگیری می‌شود.

کد خبر 339906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.