محله رسالت؛ میزبان طرح سه‌شنبه های بدون خودرو

مدیر منطقه ۲ اصفهان گفت: طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز درختکاری در محله رسالت واقع در خیابان امام خمینی(ره) به عنوان نخستین محله از محلات شهر اصفهان اجرا می‌شود.

محمد کیهانی در گفت و گو با ایمنا با اشاره به پیشنهادی برای توسعه طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در محلات شهر اصفهان، اظهارکرد: برای نخستین بار محله رسالت با توجه به نوع بافت محلی و تراکم جمعیتی در کنار پارک ترافیک رسالت برای اجرای طرح سه شنبه‌های بدون خودرو انتخاب شد.

وی افرود: سه‌شنبه بدون خودرو در هفته جاری با شعار "هوای اصفهان را داریم" و با هدف تقویت، زمینه‌سازی و ترویج طرح در سطح محلات شهر اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۲ تصریح کرد: پس از تعاملات انجام شده، طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز درختکاری در محله رسالت واقع در خیابان امام خمینی(ره) همراه با ویژه برنامه های فرهنگی تفریحی و آموزشی اجرا می‌شود.

وی درباره برنامه‌های جنبی این رویداد گفت: برپایی نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین منطقه دو، نمایشگاه اصفهان قدیم و سواد رسانه ای و شهروندی، غرفه بازیهای فکری به صورت خانوادگی، غرفه بازی‌های تفریحی و ورزشی، غرفه استقرار اتوبوس سینما سیار و نیز استقرار اتوبوس کتابخانه سیار، غرفه پایش سلامت، آموزش درختکاری، اجرای جنگ شاد کودکانه، برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، کاشت درخت، برگزاری مسابقه همراه با قرعه کشی و اهدا جوایز ارزنده شامل چندین دستگاه دوچرخه و اقلام فرهنگی و ورزشی و اجرای تئاتر عروسکی با موضوع درختکاری و هوای اصفهان را داریم از جمله ویژه‌برنامه‌های سه‌شنبه بدون خودرو هفته جاری است.

کیهانی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی و بنرهای نصب شده در سطح منطقه انجام شده است.

کد خبر 338811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.