۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
شهرت اصفهان را پایدار کنیم

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر با بیان اینکه اصفهان همیشه به نام یک شهر تمیز مطرح بوده، گفت: زمینه پایداری شهرتی که اصفهان به دست آورده است را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اصفهان همیشه به نام یک شهر تمیز مطرح بوده و مسافران از این ویژگی شهر لذت می‌بردند، بنابراین با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم باید نظافت شهری نیز بهتر انجام شود تا همانند سال های گذشته که اصفهان به عنوان تمیزترین شهر ایران مطرح شده، همچنان این عنوان را حفظ کند.

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: طی سه ماهه گذشته نظافت شهر اصفهان کمی کمرنگ شده و نظارتی مناسب نیز بر این مهم صورت نمی‌گیرد.

وی از شهردار و معاون خدمات شهری و مدیران مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان درخواست کرد: به این مسأله رسیدگی  و نظارت بیشتری داشته باشند و با توجه به اینکه در این ایام و آغاز سال تعداد مسافران بیشتری به این شهر سفر می‌کنند، زمینه پایداری شهرتی که اصفهان به دست آورده است را فراهم کنند.

کد خبر 338777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.