مصوبه ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، اجرای قانون است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مصوبه شورا مبنی بر "ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در شهرداری، ادامه اجرای قانون است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی نیا، صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرا رسیدن عید باستانی نوروز، اظهار کرد: ایرانیان از دو هزار و ۵۰۰ سال پیش عدالت اجتماعی، حقوق اساسی مردم، آزادی اندیشه و بیان، صلح و دوستی بین ممالک و در نهایت پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک را سرلوحه زندگی خود داشته اند؛ این اندیشه زمانی کامل‌تر شد که با آموزه‌های دین مبین اسلام مزین شد، پس بیاییم این آیین را که برگرفته از اجدادمان و دین مبین اسلام است، جشن بگیریم.

وی ادامه داد: همه با هم شاد بودن، لذت بخش‌تر است و این همان آموزه ذکر شده در آیین ما است که امیدواریم که همه به آن عمل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: دو هفته پیش مصوبه بسیار خوبی توسط شورای اسلامی شهر مبنی بر اجرای ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در شهرداری و تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن به تصویب رسید که باعث شور و نشاط و امید در بین جوانان و دانش آموختگان بیکار شد، بنابراین امیدواریم تعدادی از آنها مشغول به کار شوند.

وی اضافه کرد: به تازگی به صورت غیررسمی شنیده ام که بر این مصوبه ایراد گرفته شده است، تذکر می‌دهم که این مصوبه در ادامه اجرای قانون بوده و ایراد بر قانون موجب تعجب همگان خواهد شد.

شریعتی نیا تاکید کرد: شهروندان اصفهانی نیز باید بدانند که نمایندگان آنها و شورای اسلامی پیگیر خواسته و حق آنان بوده و بر اجرای دقیق قانون ایستاده‌اند.

وی در پایان فوت حمیدرضا عبد یزدان یکی از فعالان دانشجویی که به دلیل سانحه تصادف جان خود را از دست داد، تسلیت گفت.

کد خبر 338774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.