حوادث رانندگی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: تصادف دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژو در محور اصفهان به مبارکه هفت مصدوم داشت.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره این تصادفات اظهار کرد: صبح امروز ساعت ۶ و ۴۸ دقیقه برخورد دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژو در محور اصفهان به مبارکه مقابل احمدآباد اتفاق افتاد.

وی افزود: با اعلام وقوع این حادثه رانندگی به اورژانس ۱۱۵ دو واحد از نیروهای امدادی به  منظور امداد رسانی به مجروحان به محل این تصادف اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: نیروهای امدادی در صحنه این تصادف با مصدومیت هفت نفر نفر روبه رو شدند که مجروحان پنج مرد و دو کودک بودند که بعد از دریافت خدمات درمانی سرپایی به بیمارستان  محمدرسول الله مبارکه انتقال پیدا کردند

تصادف در فولادشهر اصفهان

عابدی از وقوع تصادف دیگری در فولاد شهر اصفهان خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی عصر روز گذشته در فولاد شهر اصفهان از توابع شهرستان لنجان اتفاق افتاد که شش مصدوم بر جا گذاشت.

وی تاکید کرد: مجروحان این تصادف سه کودک و دو مرد و یک زن بودند که چهار نفر از آنها بعد از دریافت خدمات درمانی اولیه در صحنه تصادف برای درمان تکمیلی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: دو نفر از حادثه دیدگان برای انتقال به بیمارستان رضایت ندادند و با مسولیت خودشان در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

به گزارش ایمنا، فولاد شهر در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی اصفهان در محور ارتباطی اصفهان شهرکرد و شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد و فوریت های پزشکی مبارکه با برخورداری از پنج پایگاه شامل سه پایگاه شهری و جاده ای، یک پایگاه جاده ای،  یک پایگاه شهری، یک اتاق فرمان ۱۱۵، هفت دستگاه خودروی آمبولانس در حال ارایه خدمات اورژانس بیمارستانی به مجروحان است.

کد خبر 338126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.