تقدیر از صفدریان این بار در لباس آتش‌نشانی

صبح امروز سالن همایش‌های خانه ریاضیات میزبان قهرمانان بین‌المللی و ملی آتش‌نشانی اصفهان بود که در مراسمی از آنها تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تجلیل از ورزشکاران بین‌المللی و ملی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به همت این سازمان و معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در سالن همایش‌های خانه ریاضیات برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فریده روشن رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان، حیدر قاسمی معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان، آتش‌پاد بهزاد بزرگزاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس، حبیب‌الله ناظریان معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان حضور داشتند که از محمدرضا صفدریان قهرمان مسابقات جام جهانی یخ‌نوردی ایتالیا، پیام رحمان ستایش، مهدی اسفندیاری، علیرضا ذاکری، آیت افشاری، فرهاد کاوه آهنگران، مهدیان و مرتضی هاشمیان به عنوان ورزشکاران بین‌المللی آتش‌نشان تجلیل شد.

محمدرضا صفدریان پس از کسب مدال برنز جام جهانی سوییس، بالاتر از قهرمانان روسیه و کره جنوبی به مدال طلای ماده «لید» جام جهانی یخنوردی ایتالیا دست یافت و نخستین مدال طلای ایران از جام‌های جهانی را از آن خود کرد. این یخنورد اصفهانی سپس در رقابت‌های یخ‌نوردی جام جهانی و قهرمانی آسیا که در «چئونگ سونگ» کره‌جنوبی برگزار شد، حضور یافت و در ماده «لید» موفق به کسب مدال برنز آسیا شد. وی همچنین در این ماده در رده ششم جهان ایستاد.

تیم ملی یخ‌نوردی ایران نیز با ۳۶۰ امتیاز بالاتر از کره‌جنوبی به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

کد خبر 337461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.